Jumaat, 11 Julai 2014

Testimoni Vivix : Sahabat Karib Nenek Rawat Penyakit 3 Serangkai

Salam Jumaat...

Bulan ni sememangnya bulan yang sangat BEST sebab Shaklee buat promosi untuk produk yang sangat POPULAR dek kerana 1001 khasiatnya yang sememangnya terbukti BERKESAN. Produk ni adalah Vivix Shaklee. Klik di sini untuk mengetahui lebih lanjut mengenai Vivix.

Terbaru, rakan ibum2m telah kongsikan berita kegembiraan neneknya yang menghidap penyakit 3 serangkai iaitu penyakit darah tinggi, kencing manis dan sakit jantung.




Alhamdulillah, terharu dengar perubahan yang sangat baik olehnya. Mudah- mudahan beliau dikurniakan umur yang panjang dan kesihatan yang lebih baik dari sebelumnya..Aamiin..
Jadi, apa tunggu lagi?
Walaupun harga Vivix agak mahal iaitu RM475 untuk 150ml yang tahan sehingga 2 bulan penggunaan, akan tetapi ianya setanding dengan kebaikan dan khasiatnya yang sangat banyak. Amat BERBALOI untuk membelinya!
Jangan lepaskan promosi bulan Julai 2014 ni, beli 1 botol anda akan dapat FREE POSTAGE, beli 2 botol boleh dapat FREE MEMBERSHIP untuk seumur hidup anda dan banyak lagi kelebihan- kelebihan apabila menjadi AHLI SHAKLEE.

Lagi best kalau boleh kumpul kawan2 beli 6 botol Vivix, FREE 1 botol!!! Haa..best kan?
Jom BELI VIVIX!!! Klik di bawah untuk order ya..


https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=37953cab902d1f698bfb59b54d5e6369
Salam sayang,
ibum2m
013-6341955 (sms/whatsapp/wechat)

Tiada ulasan:

Resepi Nuget Ayam Homemade

Assalamualaikum Hari ini mau kongsi Resepi Nuget Ayam Homemade Boleh lah bikin untuk minum petang atau makan malam Bahan A : 1/2 dada...