Rabu, 23 Mac 2016

Perkhabaran baru..

Assalamualaikum..
 
Apa kabar semua? Harap semoga senantiasa dalam keadaan sihat walafiat walaupun dengan keadaan cuaca yang tidak menentu ni kan? Sekejap heatwave menyerang, sekejap jugak Allah turunkan rahmat hujan ke atas muka bumi ni.. Alhamdulillah..:-)
 
Sangat lama tidak menginjak di blog ni apatah lagi menulis. Terasa janggal jugak hehe..Alhamdulillah ibum2m bakal melahirkan 'M' yang ketiga, inshaa Allah penghujung bulan 5 atau awal bulan 6..due date 2/6/2016..doakan agar semuanya dipermudahkan ya..
 
Sekarang sudah 29 minggu. Terasa berdebar dan nda sabar jugak sebenarnya..huhu. Apatah lagi belum ada satu pun persiapan yang dibuat sebabnya sibuk pindah rumah ke Shah Alam..Lepas ni, jadi orang Shah Alam la pulak..
 
Wah, banyak sungguh cerita yang terpendam yang ingin dikongsi di sini, semacam rindu dengan buah hati pulaknya. Teringat zaman bercinta dolu- dolu.. Mula lah semua kenangan dikenang dan setiap satu datang untuk di imbau dan di ingat kembali..
 
Segalanya berlalu dengan pantas. Alhamdulillah dalam kesibukan bekerja, selesai jugak Master yang di amik 2 tahun yang lalu. Bersyukur yang teramat sebab segalanya dipermudahkan oleh Nya. Insha Allah tengah tunggu konvo lagi ni bulan September atau Ogos ni. Jadinya, tahun ni bakal dapat 2 sijil la..satu sijil lahir bakal 'M' yang ke-3 dan sijil sarjana yang betul- betul di tunggu- tunggu..dapatlah kami bergambar konvo, 5 orang nanti..Aamiin

Master Health Education Batch 24.. rindunyaa



Selesai..
 
 
Sesungguhnya perancangan Allah SWT itu amat indah. Aku bersyukur sangat Ya Allah atas apa yang Engkau kurniakan..Semoga dengan kasih sayangMu ini dapat menambahkan lagi tahap keimanan dan keteguhan terhadapMu Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang..
 
Aamiin Ya Rabbal A'lamiin..
 
Ikhlas dari,
ibum2m
 

Tiada ulasan:

Resepi Nuget Ayam Homemade

Assalamualaikum Hari ini mau kongsi Resepi Nuget Ayam Homemade Boleh lah bikin untuk minum petang atau makan malam Bahan A : 1/2 dada...