Ahad, 27 Januari 2019

Bekas Pesakit Jantung Kini Berniaga Supplemen Untuk Memberi Manfaat Kesihatan Kepada Semua

Salam perkenalan.

Saya, Puan Masliani Hj Abdul, berumur 35 tahun. Asal kelahiran Tawau, Sabah yang kini menetap di Seksyen 7 Shah Alam, Selangor. Memiliki 4 orang cahayamata, 3 putera dan seorang puteri.



Pemegang Ijazah Sarjana Muda Sains (Biologi) , UiTM Shah Alam dan Sarjana Sains Kesihatan (Pendidikan Kesihatan) dari UKM. 

Pernah berkhidmat sebagai pensyarah selama 10 tahun di sebuah institusi pengajian tinggi swasta di Cheras. Kini, bergelar usahanita Shaklee yang bekerja dari rumah sepenuh masa. 

Sebagai seorang bekas pesakit jantung, saya mempunyai misi untuk bersama membantu memberi kesedaran dan sekaligus meningkatkan kualiti kesihatan diri, keluarga dan masyarakat. 

Peningkatan kualiti kesihatan ini merangkumi pemakanan yang seimbang, cara hidup sihat, menjalankan aktiviti fizikal dan pengambilan supplemen yang betul. 

Seorang pengamal supplemen sejak berumur 6 tahun. Pengamal dan pengedar setia supplemen Shaklee sejak tahun 2012 sehingga kini.

Kebiasaannya, order diterima rata- rata melalui online. Maka, pesanan tersebut akan dihantar melalui www.shaklee2u.com.my. Pihak Shaklee akan menghantar supplemen tersebut melalui Gdex atau Citylink dalam tempoh 3 hingga 7 hari bekerja. Kadar pos hanya RM10 saja seluruh Malaysia. 

Ada order melalui famili terdekat, rakan sekerja, rakan suami, bekas pelajar dan rakan taulan yang lain.

Ada juga yang mengenali diri ini sebagai pengedar Shaklee melalui laman facebook, instagram dan blog. 

Instagram lya_abdul dan 
laman blog iaitu www.ibum2m.blogspot.com

Buat warga seksyen 7 Shah Alam dan sekitarnya, Mas buat juga COD di stesen Petronas Seksyen 7, berdekatan area Jakel. 

Kalian bolehlah membeli supplemen sambil shopping di sini. Boleh ‘cuci mata’ kata orang, pasti mata kalian akan jadi lebih terang hendaknya.

Boleh juga COD supplemen di Hospital Shah Alam dan juga Taman Tasik Seksyen 7, Shah Alam. 

Sambil melawat atau pun sambil bersenam beriadah, boleh ja kita jumpa untuk mendapatkan supplemen yang sesuai dengan kalian.

Dapatkan konsultasi percuma dari saya, 
Masliani Hj Abdul, rakan Shaklee kalian.

Untuk info lanjut, boleh saja menghubungi Mas untuk mendapatkan konsultasi percuma di talian013-6341955.

Tiada ulasan:

Resepi Nuget Ayam Homemade

Assalamualaikum Hari ini mau kongsi Resepi Nuget Ayam Homemade Boleh lah bikin untuk minum petang atau makan malam Bahan A : 1/2 dada...