Jumaat, 27 Januari 2017

Ikhtiar Kesuburan Dengan Vivix

Bismillahirrahmanirrahim


Setiap pasangan yang sudah berkahwin, semestinya mengimpikan zuriat sebagai penyeri dan pelengkap rumahtangga bukan?




Yalah, mau jugak merasa punya generasi sendiri. Seperti juga, sahabatku yang sorang ni.



Banyak usaha sudah di buat termasuk lah IUI yang ku kira terlalu menekannya sehingga merasai sedikit tertekan. Bermula dari hospital swasta, LPPKN sehinggalah hospital kerajaan.



Duit pun tidak payah cakap la, memang berpuluh ribu dihabiskan untuk rawatannya.



Kadang mungkin belum ada rezeki, kadang keadaan kesihatan dan cara hidup, kadang .. banyak sebab Dia menguji kita, mungkin ini tanda kasih sayangNya terhadap kita kan.😍



Buat pasangan yang belum dikurniai cahayamata, berikhtiarlah selagi termampu. Inshaa Allah Dia tolong.



Di antara ikhtiar, mungkin boleh mengamalkan supplemen Vivix dari Shaklee. Ku kira, harganya tidak lah semahal rawatan kesuburan yang beribu- ribu itu.



Vivix merupakan revolusi terbaru dalam pemakanan polifenol dari Shaklee. Minuman botanikal yang kaya dengan polifenol, ada khasiat antioksidan dan sel anti penuaan semulajadi.



Adanya resveratrol yang membantu melambatkan penuaan di peringkat sel, menyokong pertahanan sel dan mampu membaiki DNA.



Ya, ianya mampu sampai ke peringkat sel kita. Sebaiknya, sebelum memulakan sebarang rawatan kesuburan, perlu untuk kita memperbaiki sel yang merupakan akar umbi dalam badan kita. Umpama batu bata yang kukuh, sebelum ianya menjadi sebuah rumah atau bangunan. Jadi, kita kuatkan dulu asas dan 'framework' dalam badan kita.



Sahabat semua, usah diragui kerana bahan- bahan utama Vivix iaitu Muscadine Grape, Purple Carrot, Polygonum Cuspidatum dan European Elderberry telah diuji secara klinikal dan ianya sangat eksklusif.



Saya sarankan kepada semua pasangan yang belum dikurniakan cahayamata, ikhtiarlah dengan Vivix. Mungkin ianya boleh menjadi salah satu ikhtiar yang boleh mendatangkan kemanisan di hujung perjuangan kalian.



Sempena bulan Januari ni, promosi Vivix sangatlah jimat. Harga sebenar satu botol Vivix ialah RM503. Tapi bulan ni sangat ISTIMEWA sebab kalau kalian beli 2 botol, boleh beli dengan harga RM765.32. Boleh dapat FREE MEMBERSHIP, dengan CASH REBATE RM36 pada 15 Februari nanti.



Penggunaan satu botol Vivix 150ml adalah 1 1/2 hingga 2 bulan. Hanya satu sudu kecil diperlukan untuk kesihatan menyeluruh.



Jika beli 6 botol, dapat FREE 1 botol lagi. FREE MEMBERSHIP dan CASH REBATE RM264 pada 15 Februari nanti. Jimat berganda- ganda.



Konsultasi  terbaik hanya buat sahabat kalian. Roger seja, MAS 013.634.1955.



Sharing is loving😍




Tiada ulasan:

Resepi Nuget Ayam Homemade

Assalamualaikum Hari ini mau kongsi Resepi Nuget Ayam Homemade Boleh lah bikin untuk minum petang atau makan malam Bahan A : 1/2 dada...