Khamis, 9 Februari 2017

Masalah Jeragat Dan Muka Berbelang Berkurangan

Bismillahirrahmanirrahim.

Ini kisah kakak sulung ibum3m yang berusia 9 tahun lebih tua dari Mas. Beliau merupakan seorang guru yang bertugas di salah sebuah sekolah rendah di Tawau, Sabah. Mau dijadikan cerita, beliau sangat risau dengan keadaan wajah beliau.



Oleh kerana mengajar di sekolah yang berdekatan dengan pantai, membuatkan kulit beliau senang 'berbelang' dan jeragat pun mula timbul. Dia kata 'aku dah pakai krim Clinique yang paling tinggi SPF dah ni, tetap juga ada masalah begini'.


Ya, seingat daku memang dia guna SPF 50 dah. Sebab dulu pun ikut terjebak guna skincare Clinique yang memang sangat tidak sesuai dengan kulit muka ibum3m. Sudahnya, jerawat hitam naik subur di muka. Ehm, in shaa Allah nanti kita cerita pasal ini pulak di entri akan datang.


Berbalik cerita kakak ni, dia semacam sudah bosan dengan asyik tempek di muka. Sebenarnya, dia pun hantu supplemen. Elken, Amway semua dia telan. Sama dengan incik asben dia merangkap abang ipar ibum3m.


Haa, ini memang ngam timing. Teruslah daku sajes dengan beliau, amiklah Vivix. In shaa Allah boleh bantu masalah jeragat dan muka berbelang tu. Tambah lagi yang paling beliau suka daku sebut ialah 'boleh awet muda' ya!


Sebab Vivix memang bertindak jauh ke dalam peringkat sellular. Boleh menjadikan sel dan DNA dalam badan menjadi sihat dan kembali muda.

Alhamdulillah lepas seminggu minum Civix, dia sangat teruja dengan perubahan wajahnya. Kesan jeragat semakin berkurangan. Tona kulit pun mula cerah dan sekata.


Selepas sebulan, badannya rasa lebih ringan. Alhamdulillah katanya dia turun 3kg dari berat badan sebelumnya. Wah, kami terus jerit keriangan. Hehe.

Syukurlah. Sekarang misi daku pun mo minum Vivix jugak. Mana boleh kakak ja yang awet muda, daku pun mau jugak awet muda dan muka flawless, moist dan kulit toink toink macam beliau.


Sharing is loving.

Artikel lain yang di minati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Terdapat ralat dalam alat ini