Rabu, 30 Mei 2018

Cara Menghilangkan Parut Jerawat Yang Teruk Dengan Selamat Dan Berkesan

Assalamualaikum wrb wbt.

Perkongsian dari salah seorang pengguna Shaklee. Mari baca..


My skin journey.

Gambar 2010,ramai org menyangka saya terkena penyakit cacar air!padahal semua tu la parut- parut jerawat teruk!Saya tempek foundation dan bedak tebal- tebal, namun semuanya tak mampu nak cover jugak!

Sejak berusia 18tahun saya mengalami masalah kulit berjerawat, berparut, tona tak sekata dan kusam.Selama bertahun- tahun saya mencari penyelesaian pada semua masalah saya ini melalui penjagaan luaran. Bermacam2- macam pencuci, krim muka, serum, u name it..saya cuba.

Namun, semuanya hampa. Sampai satu tahap, saya putus asa, yes memang selamanya la saya akan kekal dengan semua masalah ni.

Apabila saya disahkan menghidap penyakit endometriosis , sejenis penyakit yang sangat berkait rapat dengan ketidakstabilan hormon wanita dlm badan yg menyebabkan ketumbuhan di ovari /tiub fallopian tidak putus-putus, saya terus fokus kepada proses penyembuhan secara semulajadi selepas beberapa kali menjalani pembedahan utk membuang ketumbuhan tersebut dan tak fikir dah pasal masalah kulit..

Saban hari saya menanggung kesakitan dek penyakit ni. Setiap kali datang bulan, sakitnya umpama melahirkan anak!Bayangkan sakit sebegini setiap bulan dan kadangkala hampir setiap hari, Saya meneruskan perjalanan saya mencari penawar buat penyakit yang doktor sendiri tidak punya jawapan yang tepat.

Hinggalah saya dipertemukan dgn produk shaklee pada tahun 2012. Kesakitan yg saya lalui saban hari semakin berkurangan.

Alhamdulillah.

Dalam masa yg sama tanpa saya sedar, masalah kulit saya juga semakin pulih! Muka yang berparut teruk membuatkan saya mahu mencuba Collagen Shaklee. 

Alhamdulillah, parut- parut tu hilang mcm dipadam dari kulit! I feel amazed!

Ini antara sebab shaklee sangat dekat di hati saya. Kesakitan, kesedihan dan rasa rendah diri disebabkan semua masalah penyakit dan kulit, shaklee bawa pergi dari hidup saya dengan izin Allah. Alhamdulillah.

Ini juga sebab saya sangat setia pada Shaklee biarpun ada lambakan produk kecantikan dan kesihatan dalam pasaran Malaysia sekarang.

Saya serasi dengan Shaklee.

Alhamdulillah.


Teruja membaca kisah beliau kan? Kalian ingin memdapatkan produk Shaklee boleh saja hubungi MAS 013-6341955 ya .

Salam sayang,
ibum4m

Tiada ulasan:

Resepi Nuget Ayam Homemade

Assalamualaikum Hari ini mau kongsi Resepi Nuget Ayam Homemade Boleh lah bikin untuk minum petang atau makan malam Bahan A : 1/2 dada...