Khamis, 6 Mac 2014

Testimoni Vivix Untuk Awet Muda, Kulit Berseri dan Halus

Salam sayang ...

Wah berbunga- bunga hati saya selepas menerima perkabaran dari kakak kandung saya sendiri selepas minum Vivix. Mari lihat kesannya..





Sangat teruja tengok perubahannya seawal SEMINGGU sahaja. Menurutnya, jeragat makin berkurangan, lebam sekitar mata memang hilang dan lagi best badan semakin ringan, rupanya sudah kurang 3kg daripada berat sebenar.

Jika dilihat, mukanya memang nampak glowing, berseri dan tekstur kulit nampak lembap, sihat, halus dan paling penting nampak muda dari umur sebenar. Cuba teka brapa umur sebenar? Huhu..Nampak macam awal 30-an kan? tetapi hakikatnya, dah masuk 40 da..

Selepas ini, kakak saya menjadi pengguna tegar VIVIX, katanya walaupun harganya agak mahal, tapi hasilnya sangat BERBALOI dan MEMBERANGSANGKAN. Family dan rakan2 lain semua terkejut dengan perubahan wajahnya.

Tidak hairanlah kenapa Ayu Raudhah memilih Vivix Shaklee sebagai supplemen hariannya. Nampaknya, Vivix memang menepati tagline " 25 Years Younger" untuk "Live 25 Years Longer " dengan izinNya jua..

Alhamdulillah..

Klik di SINI untuk mengetahui lebih lanjut mengenai Vivix Shaklee. Harga RM475 untuk sebotol dan tahan sehingga 2 bulan. Walaupun harganya agak mahal, tapi hasilnya sangat BERKESAN dan AMAT BERBALOI.

Untuk sebarang pesanan dan pertanyaan, jangan segan untuk
menghubungi ibum2m di 013-6341955 ;-) atau boleh terus klik di bawah untuk pesanan segera..


VIVIX RM475


 Love,
ibum2m




Tiada ulasan:

Resepi Nuget Ayam Homemade

Assalamualaikum Hari ini mau kongsi Resepi Nuget Ayam Homemade Boleh lah bikin untuk minum petang atau makan malam Bahan A : 1/2 dada...