Khamis, 13 Mac 2014

Set Mighty 3 Gems : Puasa Penuh Ketika Sarat Mengandung 8 Bulan!

Ceritanya masa saya mengandung Maisha dulu, saya memang tidak puasa disebabkan alahan saya yang sangat teruk. Cuba bayangkan, asal bangun pagi perkara pertama yang dibuat adalah muntah 'kuning', terasa sangat pedih dan keluar semua asid2 dan jus gaster dalam perutku..Aduss sangat takut apabila terkenang balik semua tu. Ditambah lagi dengan suami yang jauh di mata..huwaaa..

Tapi Alhamdulillah syukur sangat2 sebab semua perkara di atas tidak dialami time mengandungkan Mikail. Apatah lagi dapat berpuasa PENUH time sarat mengandung 8 bulan. 

Mungkin bagi ibu2 lain, perkara ini biasa saja tapi bagi saya, ini memang KEJAYAAN luar biasa saya. Maisha time tu masih lagi direct bf, dia memang langsung tidak menyusu melalui botol jika ada saya. Bayangkan lagi, selepas balik dari keja, memang dia terus mengempeng dengan saya. Inilah CABARAN besar yang dapat saya harungi. Syukur dengan izinNya juga.

Di sini saya kongsikan supplemen Shaklee yang saya ambil semasa mengandung dan berpuasa pada masa itu.




 

ESP (Energizing Soy Protein)
Membantu membekalkan tenaga berpanjangan dan segera.
Ini membantu badan tahan lapar untuk tempoh yang panjang.
 
(RM150 untuk 1 canister 850 gram)

Performance Drink
Sangat membantu bagi mengelakkan dehidrasi kerana membekalkan elektrolit2  penting untuk menjaga kestabilan tubuh agar tidak 'kekeringan'.
 
(RM82.50 untuk 1 canister 539 gram)
 
Mealshake
Menyediakan 24 jenis vitamin, mineral dan zat perlu untuk tubuh.
Membantu tumbesaran dan membekalkan nutrisi lengkap kepada setiap sel badan.
 
(RM 113.75 untuk 1 canister 544 gram)
 

Saranan saya, ketiga- tiga supplemen di atas bukan sahaja boleh di ambil semasa berpuasa, akan tetapi boleh untuk kegunaan seharian lebih- lebih lagi untuk golongan yang susah untuk menelan pil atau tablet.
 
Mari lihat testimoni- testimoni yang lain...
 

 
 
Harga SET MIGHTY 3 GEMS hanya RM346.25 sahaja.

Mari dapatkannya sekarang dengan menghubungi
ibum2m di talian 013-6341955 (SMS/ whatsapp/wechat)
 
 
**Produk di atas tidak bertujuan untuk mendiagnos, mencegah atau merawat sebarang jenis penyakit.


Tiada ulasan:

Resepi Nuget Ayam Homemade

Assalamualaikum Hari ini mau kongsi Resepi Nuget Ayam Homemade Boleh lah bikin untuk minum petang atau makan malam Bahan A : 1/2 dada...