Selasa, 15 April 2014

Set Anak Sihat Pintar


 

Adakah anda ibu bapa yang sering mengalami masalah di bawah...
 
Anak sering sakit?
Susah makan?
Picky-eater?
Berat badan kurang?

Jangan risau, Shaklee ada solusinya.. Insya Allah..


Set ini ditujukan khas buat anak- anak  yang berumur setahun dan ke atas. 

Chewable Vita-C Plus
 
Chewable Vita-C berperisa limau ini sangat sedap menyamai satu biji setengah buah oren. Ideal untuk kanak-kanak yang sedang membesar atau dewasa yang mengalami kesukaran untuk menelan pil atau tablet. Berfungsi untuk membantu memelihara kandungan antioksidan semulajadi tubuh dan amat penting untuk pertumbuhan tulang, gigi dan gusi yang sihat serta keseluruhan kesihatan yang baik. Menolong meningkatkan sistem imun anak- anak supaya tidak mudah dijangkiti selesema, demam dan batuk. 
 

(RM37.50 untuk 90 biji)

Omega Guard

Merupakan minyak ikan terbaik di dunia yang mengandungi satu rangkaian penuh 7 jenis asid lemak omega-3 semulajadi iaitu EPA, DHA, ALA dan lain- lain lagi. EPA diyakini menyihatkan jantung dan sendi. DHA sangat diperlukan oleh kanak- kanak bagi perkembangan dan fungsi otak yang optimum. Klik di SINI untuk info lanjut mengenai fungsi DHA untuk perkembangan otak kanak- kanak.
  
(RM136 untuk 90 kapsul)
 
 
 
Mealshake
 
Berperisa vanila dan merupakan hidangan lengkap mengandungi 24 jenis vitamin, mineral, fiber dan zat perlu. Diperbuat daripada bahan semulajadi iaitu buah- buahan, sayur- sayuran, kacang soya, lactalbumin (sejenis susu) dan lain- lain. Sangat sesuai dijadikan sebagai menu sarapan pagi yang penuh berkhasiat. Sesuai kepada semua golongan termasuk kanak- kanak berumur setahun ke atas. Membantu dalam proses pertumbuhan anak- anak dan mampu untuk meningkatkan selera makan anak anda. Boleh dicampur/ dikisar bersama buah- buahan segar untuk dijadikan smoothies.
 
(RM113.75 untuk 544gram)


Jom tengok testimoni ibu -ibu..



Untuk pesanan atau informasi lanjut, boleh menghubungi
ibum2m di talian 013-6341955 (sms/Whatsapp/wechat)

*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.
 
 

Tiada ulasan:

Resepi Nuget Ayam Homemade

Assalamualaikum Hari ini mau kongsi Resepi Nuget Ayam Homemade Boleh lah bikin untuk minum petang atau makan malam Bahan A : 1/2 dada...