Isnin, 23 April 2018

Cara Atasi Ketidakselesaan Menjelang Trimester Ketiga Ibu Hamil

Assalamualaikum..


Menginjak ke trimester ketiga ni, memang mencabar la buat para ibu hamil.


Perut asyik berkeroncong minta di isi. Apabila terlalu kerap makan, bimbang pula berat badan naik mendadak dan bacaan gula pun jadi tidak menentu. Mula terfikir nak makan apa ya.


Syukurlah ada ESP Shaklee yang sememangnya diamalkan sebagai instant breakfast buat ibu menyusu.


Lebih lebih lagi bulan Ramadhan bakal menjelang, ESP bagus untuk memberikan tenaga yang berpanjangan dan rasa kenyang yang agak lama. Tidaklah perut asyik nak berkeroncong saja.



Apabila di isi pula, terlebih makan akan menyebabkan pedih ulu hati dan tidak dapat tidur dengan lena. Lambat atau cepat makan, mesti akan masuk angin.


Mujurlah ibu ada Peppermint Ginger Plus untuk menbuang segala angin kus kus dalam badan.


Angin dalam badan ni pun akan membuatkan badan kita selalu lemah dan letih lesu.


Pabila malam, pusing kiri salah, pusing kanan salah. Pabila bayi dalam kandungan sudah berat, agak sukar untuk si ibu tidur malam.


Sakit belakang dan segala lenguh lenguh badan terasa. Belum lagi yang ada sejarah terkena urat timbul dan kejang pabila malam. Fuhhh memang sakit.


Untuk atasi masalah ini, ibu amalkan Ostematriks Shaklee sebelum tidur. Alhamdulillah segala masalah dapat diselesaikan.


Dengan adanya Ostematriks juga, ia bantu melawaskan penghadaman dan tiada sembelit buat ku di sepanjang kehamilan dan berpantang.


Ketiga- tiga produk ini amat penting buat ibu hamil trimester ketiga.


Nak dapatkan boleh lah hubungi Mas 0136341955.


Semoga bermanfaat.


Salam sayang,

ibu hamil minggu 36

hamil anak ke empat


Tiada ulasan:

Resepi Nuget Ayam Homemade

Assalamualaikum Hari ini mau kongsi Resepi Nuget Ayam Homemade Boleh lah bikin untuk minum petang atau makan malam Bahan A : 1/2 dada...