Khamis, 20 September 2018

Cara Menghilangkan Ketuat Tanpa Setitik Darah Dengan Selamat Dan Berkesan

Assalamualaikum

Semasa mengandung anak ke empat Musa, terkejut tengok di tapak kaki sebelah kanan ada benda terbonjol.

Masa tu sudah menginjak ke 35 minggu. Memang payahlah mahu belek tengok dengan perut yang sudah membesar kan.

Tanya incik asben, ‘Dear apa ni?’

Selamba dia cakap, “Ketuat ni.”

Apa? Terus aku capai pengetip kuku dan zass, ku potong dia.

Bermulalah episod berdarah yang begitu banyak keluar walaupun tidak sakit.

Sapu herbal blend.

Beberapa hari, tidak juga hilang. Malas nak layan. Aku biarkan saja.

Sudah bersalin, selepas 1 minggu, aku belek- belek tapak kaki ku. Eh mana pegi ketuat tu?

Macam magik. Hilang pulak dia.

Rupanya disebabkan aku mula semula amalkan ESP minuman soya nonGMO Shaklee, ketuat pun hilang.

Hairan bin ajaib betul. Memang totally gone ya.

Alhamdulillah, syukurlah. Amalkan ESP untuk memekatkan air susu, sekaligus dapat hilangkan ketuat aiols ni.

Bestnya ESP. Makin Aku Chenta katanya.

Tiada ulasan:

Resepi Nuget Ayam Homemade

Assalamualaikum Hari ini mau kongsi Resepi Nuget Ayam Homemade Boleh lah bikin untuk minum petang atau makan malam Bahan A : 1/2 dada...