Isnin, 3 September 2018

Masalah Kulit : Cara Menghilangkan Jerawat Dan Parut Jerawat Dengan Cepat

Assalamualaikum

Khusus buat wanita yang sukakan kecantikan namun punya masalah kulit yang merunsingkan.


“ Kulit saya jenis alergik. jika terkena air kotor pun akan mudah bertindakbalas. gambar di atas tetiba terjadi kepada saya. Waktu ini, saya down sangat- sangat sebab saya jenis yang tidak ada masalah kulit muka. Yang saya fikir mungkin ini healing sebab detox. Hah banyaknya toksin kan.

Semua supplemen bersifat detoks saya stop dan cuma konsisten dengan Sustained Release Vita- C dan ESP dan hasilnya...

Alhamdulillah suami pun cakap hah cepat je baik tu. Mana tak nye, dia pun sendiri terkejut masa muka jahanam.

Ni dah 3 hari, start balik Vivix dan Shaklee Collagen Powder, apa yang penting kecantikan mesti datang dari dalam.

In shaa Allah akan teruskan dengan Set Gojes Mojes.. eh pompuan mana tak mau CANTEK kan? “

Teruja baca kisah perubahan kulit wajahnya bukan?

Untuk pesanan segera, jangan lupa wassap MAS 013.634.1955 ye.

Kerana dirimu begitu berharga ❤️

Tiada ulasan:

Resepi Nuget Ayam Homemade

Assalamualaikum Hari ini mau kongsi Resepi Nuget Ayam Homemade Boleh lah bikin untuk minum petang atau makan malam Bahan A : 1/2 dada...