Khamis, 27 Februari 2014

Set Kecantikan Kulit Untuk Kulit Sihat, Cantik Dan Berseri

Salam sayang..

Kebanyakan semua wanita memang mengidamkan kulit wajah yang cantik, berseri dan sihat luar dan dalam kan? Di sini saya ingin kongsikan testimoni seorang pelajar berusia 21 tahun dan sangat mementingkan penjagaan kulit wajahnya. Jom, kita baca...




"saya nak share feedback saya lepas hampir sebulan guna Shaklee trial pack vit b complex, vit c dan vit E + omega guard. Mungkin ada yang ckp saya baru 21, so tak perlu makan suplemen tu, ini. Tapi saya sangat concern mengenai kesihatan sebab prevention is better than cure, isn't? :)

Muka saya jenis combination dan acne prone skin terutamanya kat area dahi. Masa PMS memang stress sebab acne banyak kat area dahi. :( tumbuh bukan main subur, nak hilang memang lama pastu ada tinggal parut. Area pipi pulak kering dan bila saya apply medium coverage foundation, jadi tak rata dan
lepas 2 3 jam muka jadi tak best dah.

Alhamdulillah dengan izin Allah, tak sangka nampak kesan dalam masa 2 minggu lepas amalkan Shaklee. PMS bulan ni tak keluar jerawat banyak macam sebelom2 ni, setakat 1-2 tu biasalah kan, yeay! kakak2 pun tegur bila saya lepas pakai foundation, muka nampak glowing dan flawless. :) Padahal pakai medium coverage type foundation je.hihi. Tapi akhir2 ni keluar rumah cuma pakai sunblock dan jarang dah pakai foundation kecuali ada special event je. Less is more :)

gambar kiri masa bulan Feb 2012 dan kanan masa Jun 2012.Mungkin tak banyak changes tapi I’m just sharing :) I’m very happy with my skin now and looking forward to try another Shaklee’s supplements.
Thanks to Nadiah Suhaidi for the guidances and advices. :)"


 


Wajihah Rashid

 

SET KECANTIKAN KULIT
Set Kecantikan Kulit atau Set D terdiri daripada gabungan Vitamin B Kompleks, Vitamin C dan Vitamin E.



# Vitamin B :
B untuk 'beauty'. Membantu menaikkan seri muka, memperbaiki saraf dan membantu mengurangkan 'stress'.
 
# Vitamin C :
Membantu merangsang pembentukan kolagen, menolong mencerahkan kulit, melambatkan penuaan dan menyekat pembentukan pigmen yang boleh menyebabkan jeragat.
 
# Vitamin E :
Membantu melambatkan penuaan, memperbaiki parut, kedut, garis halus dan akne. Menolong dalam proses pemulihan tekstur kulit.




Selain daripada set di atas, Vivix, Shaklee Collagen Powder (SCP) dan GLA Complex juga boleh membantu untuk mendapatkan kulit yang cantik dan berseri.

Ingin cuba?

Set di atas insya Allah akan memenuhi keperluan dan bajet minimum yang anda mahukan.


 
 
Untuk keterangan lanjut dan pesanan, bolehlah menghubungi
ibuM2M di 013-6341955



**Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, mencegah atau merawat sebarang jenis penyakit.









 

Tiada ulasan:

Resepi Nuget Ayam Homemade

Assalamualaikum Hari ini mau kongsi Resepi Nuget Ayam Homemade Boleh lah bikin untuk minum petang atau makan malam Bahan A : 1/2 dada...