Sabtu, 17 September 2016

Cara Mudah Untuk Buat Order Produk Shaklee

Salam ceria di hari cuti

Apa kabar? Ada yang mau order produk kesihatan aka vitamin aka supplemen Shaklee dari ibum3m?



Bole wassap ja Kak MAS di no 013.634.1955, in shaa Allah akan berikan konsultasi PERCUMA buat sahabat semua.

Kebiasaannya, barang yang dipesan akan di'order' online saja melalui shaklee2u.com. Biasa jugak kalau ada sahabat pengedar dalam group bisnes yang pigi branch, minta tolong ja dorang orderkan barang pastu company poskan. Untuk rakan satu ofis, biasanya time gaji, terus tanya kalau-kalau dorang mo order barang, teruslah saya order skali harung dengan order sendiri, jadi bole jimat duit pos . Lepas order, pihak company akan antar pigi alamat tu guna Gdex atau Citylink dalam tempoh 2-3 hari bekerja.

Oleh kerana baru ja pindah di Shah Alam ni, jadi survey la tempat yang dekat boleh COD barang klu ada dalam simpanan. COD yang terdekat sama ada di sekitar Shah Alam atau bole jumpa di stesen Petronas Seksyen 7 yang ada restoran A&W tu, dekat dengan Jakel. Jadi pastu boleh la gi cuci- cuci mata jalan di butik- butik femes tu..

Tapi disebabkan jarang simpan stok, jadi kalau betul- betul kes emergency customer mau cepat, pass ja dengan rakan pengedar yang lain yang dekat dengan pelanggan tu. Xdala istilah, rezeki aku rezeki aku, rezeki kau rezeki kau..kira kami sesama pengedar pun, mesra ja bole pass baton..sebab kami tau in shaa Allah ada ja rezeki yang Allah akan bagi kemudian!

Sharing is caring plus loving!

Kak Mas@Lya 013-6341955
Sahabat Shaklee Anda area #shahalam
www.ibum2m.blogspot.com

Tiada ulasan:

Resepi Nuget Ayam Homemade

Assalamualaikum Hari ini mau kongsi Resepi Nuget Ayam Homemade Boleh lah bikin untuk minum petang atau makan malam Bahan A : 1/2 dada...