Khamis, 15 September 2016

Saya Pengedar Sah Shaklee Area Shah Alam

Assalamualaikum salam bahagia..

Perkenalanku dengan Shaklee bermula sejak tahun 2012 dalam menuju matlamat perjuangan penyusuanku khusus untuk Maisha. Masa itu, Alhamdulillah rezeki Maisha sangat meriah. Dia membesar menjadi bayi yang sihat gebu. Tapi yang menjadi masalahnya, diriku yang selalu rasa cepat penat, tidak ada tenaga, cepat lapar dan kadang- kadang moody dan stress tidak tentu pasal.



Syukurlah lepas mencuba set menyusu Shaklee, ianya banyak membantu aku untuk lebih bertenaga walaupun tidak cukup tidur, kurang stress, lebih proaktif dan sekaligus rezeki susu untuk Maisha bertambah melimpah ruah.

Alhamdulillah Maisha berjaya aku susukan sepenuhnya selama 1 tahun 3 bulan dan meneruskannya walaupun hamil anak kedua sampailah usia kandungan 34 minggu.

Anak kedua, Muhammad Nuh Mikail berjaya daku susukan sepenuhnya selama 2 tahun 1 bulan. Alhamdulillah dapat PhD dalam penyusuan.. :-)

Sehingga kini berpantang anak ke-3, Shaklee masih lagi menjadi geng 'karasku' yang paling setia! Muhammad pun sudah menginjak 4 bulan dan masih dapat penyusuan sepenuhnya dariku.

Sekiranya sahabat- sahabat sekalian mencari vitamin untuk:

KULIT CANTIK
KURUS
IBU HAMIL/MENYUSU/BERPANTANG
SENDI/SARAF
ANAK CERGAS BIJAK
GASTRIK
PUASA
TAMBAH BERAT BADAN
RAMBUT GUGUR
RESDUNG
PEROKOK
dan banyak lagi..

COD area Shah Alam dan pengeposan seluruh Malaysia
Boleh ja hubungi Mas ya.. :-)

Pengedar Shaklee Shah Alam
Mas@Lya: 013-6341955
Pengguna tegar sejak 2012
Blog : www.ibum2m.blogspot.com
Instagram : lya_abdul

Tiada ulasan:

Resepi Nuget Ayam Homemade

Assalamualaikum Hari ini mau kongsi Resepi Nuget Ayam Homemade Boleh lah bikin untuk minum petang atau makan malam Bahan A : 1/2 dada...