Selasa, 20 September 2016

Sarapan Berkhasiat, Cepat dan Mudah Dengan ESP

Salam sejahtera ..

Setiap pagi, rutin harian memang kena minum ESP dulu. Klu nda minum, rasa macam tidak sempurna hariku hehe..


🌸 Istimewa ESP ni sebab kandungannya ada 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh badan kita sendiri. Pastu ditambah lagi dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral.

🌸 Sumbernya memang dari protein soya yang asli yang tidak diubah genetiknya (non GMO). Lagi best, untuk pastikan kacang soyanya bebas dari pendedahan perubahan genetik ni, Shaklee guna proses pensijilan tersendiri yang dikenali sebagai Identity Preserved Program( IPP) dimana dorang jaga betul- betul soya ni start dari benih sampailah proses pengeluarannya.

🌸 Sangat sesuai untuk penghidap kencing manis sebab kandungan Indeks Glisemik (GI) rendah iaitu 39.

🌸 Satu canister (850 gram) ada 30kg kacang soya. Satu hidangan plak sama dengan 2 kali ganda daging, 4 kali ganda telur, 12 kali ganda susu, rendah lemak, tiada kolesterol dan sangat senang diserap dalam badan.



Asal minum untuk tambah tenaga dan pekatkan susu, nda sangka pulak berat badan maintain dari sebelum kahwin dulu sampai anak 3. Si baby pulak memang putih, gebu dan bambam kalah anak Che Ta.. Ehhh 😂

Lagi, kulit ibu pun jadi cerah. Kurang masalah jerawat, jeragat jadi pudar dan kulit jadi kurang sensitif suda berbanding dulu.



Pokoknya, bestlah minum ESP ni!Pelengkap kehidupan sehari- hariku.. :-)

Ayok orderan, nda da rugi ni kalau cuba ESP, kenyang bergaya setiap morning!

MAS 013.634.1955
Rakan Shaklee Kalian
ibum3m

Tiada ulasan:

Resepi Nuget Ayam Homemade

Assalamualaikum Hari ini mau kongsi Resepi Nuget Ayam Homemade Boleh lah bikin untuk minum petang atau makan malam Bahan A : 1/2 dada...