Landmark Study Bukti Shaklee Supplemen Terbaik Di Dunia

Bismillahirrahmanirrahim

Sejak kecil, daku memang sudah terbiasa dengan menelan segala ubat hospital. Ibu cakap dalam family, aku lah yang paling 'fragile'.

Dari kecik, selalu sakit. Kejap demam. Kejap selesema. Kejap batuk. Jarang di bawak jalan kalau waktu malam. Kompom akan sakit.

Selain ubat hospital, segala jenis jamu dan supplemen juga sudah di rasa. Dari jamu paling pahit, Jamu Berial, paling daku ingat namanya, ke jamu yang paling sedap.😋

Tidaklah ku tau yang jenama supplemen ni ada jugak yang terbaik dan tidak. Setau iols, semua sama ja sebab dia pegang title 'supplemen' kan. Semuanya teruji secara klinikal giteww.



Rupanya ada yang membezakan mereka. Ya, satu kajian yang membuatkan jenama ini berdiri 'GAH', paling teratas di antara jenama supplemen yang lain iaitu kajian Landmark Study.

Landmark Study ini hanya dibuat oleh pihak Shaklee. Jemput pihak ketiga untuk uji keberkesanan produk mereka. Pengamal Shaklee yang sudah konsisten mengamalkannya selama lebih 20 tahun dipilih sebagai kelompok 3. Kelompok 1 orang yang tidak mengamalkan sebarang supplemen dan Kelompok 2, pengamal supplemen lain yang bukan Shaklee.

Kenapa pilih kajian Landmark Study?

1. Untuk lihat hasil keberkesanan satu- satu produk, ianya bukanlah dalam satu jangka masa pendek. Semestinya jangka masa yang panjang untuk melihat efeknya secara total.

2. Satu- satu penyakit ni amik masa paling kurang 10 hingga 20 tahun untuk berkembang.

3. Perkembangan sesuatu penyakit bukanlah tergantung kepada nutrisi semata- mata, tapi bergantung juga dengan cara hidup seseorang.


Alhamdulillah dipertemukan dengan Shaklee sekarang. Sudah 4 tahun. Harganya berbaloi, jimat penggunaannya selama beberapa bulan. Yang penting SELAMAT. BERKESAN. SEMULAJADI.

Harapan agar dipanjangkan umur, dikurniai kesihatan yang berpanjangan supaya dapat berbakti kepada keluarga, bangsa dan negara. Patriotik giteww 😍

Daku pilih hanya yang TERBAIK! Korang bagaimana?

Salam sayang,

ibum3m
013.634.1955

Ulasan

Catatan Popular