Memilih Supplemen Terbaik 100 Tahun Di Pasaran Dunia

Assalamualaikum

Kebiasaannya, kalau kita pigi pasar membeli ikan, kita mesti pilih ikan yang segar kan? Tengok matanya, buka insangnya.


Beli sayur pun, tengok sayur yang fresh dan tidak layu di hujung mekar. Pilih buah pun, amik yang segar, tidak bonyok, tiada lebam. Ini semua setakat dari luaran seja. Bukan kita tahu yang buahan dan sayuran yang kita pilih tu mungkin terjejas dan suda tercemar dengan racun serangga dan bahan kimia yang lain. Wallahualam.

Jadi, kalau boleh, kita mesti memilih hanya yang terbaik dan berkualiti untuk hidup kita bukan? Begitu lah juga dengan pemilihan supplemen.


Memilih untuk mengambil supplemen memang bagus. Ya lah, exercise pun tidak. Jadi sekurang- kurangnya pilihlah cara hidup yang lebih sihat. Prevention is better than cure kan? Tapi bukan sebarang supplemen ya. Supplemen pun ada juga yang tidak bagus. Overclaim.😊

Alhamdulillah jumpa dengan Mr. Shaklee yang sememangnya terbukti dengan tagline 'SELAMAT, BERKESAN dan SEMULAJADI'.

Setiap produk berasal dari bahan mentah semulajadi yang berasal dari ladang penanaman secara organik. Sumber ikan yang diambil untuk buat OmegaGuard pun guna sistem satelit untuk menangkapnya. Dapat approval lagi dari Friends of the Sea yang jaga populasi ikan sedunia.

Jadi, di samping menjaga kualiti produknya, pihak Shaklee juga menjaga bumi. Back to nature katanya. Terbaru lagi dengan adanya Landmark Study yang tiada tandingannya dengan supplemen lain.

In shaa Allah sedikit perubahan ini dilakukan untuk family kecilku dan sebarkan manfaatnya kepada rakan sekalian. Tujuannya cuma satu iaitu ke arah KESIHATAN yang lebih baik dan terjamin.

Aamiin 😍

Salam sayang,
ibum3m
Rakan Shaklee Kalian
013.634.1955

Ulasan

Catatan Popular