Ahad, 7 September 2014

Chewable Vita-C Plus: 'Gula- Gula' Terbaik Buat Si Anak

Chewable Vita-C Plus Shaklee amat sesuai dijadikan gula- gula buat si manja yang berusia setahun ke atas.



Chewable Vita-C Plus 100mg sangat mudah dikunyah dan boleh dihisap seperti gula- gula biasa. Setiap satu biji mengandungi 100mg Vitamin C, bioflavonoid semulajadi TERBAIK untuk kanak- kanak.

Di antara manfaatnya adalah Meningkatkan sistem imun badan anak supaya tidak sering dijangkiti demam, selesema, batuk dan sebagainya. Di samping memberi perlindungan kepada tumbesaran tulang, gusi dan gigi yang kuat buat si manja anda.



Setiap hari ibum2m akan pastikan yang Maisha makan Vitamin C ni 2biji sehari..Kadang- kadang memang dia datang lagi minta, bagi lagi sebiji dan beritahu dia, 'Cukup untuk hari ni ya sayang, esok kita makan lagi, TQ!'..terus peluk dan kish dia..

Satu botol Chewable Vita-C Plus ni ada 90 biji, memang cukup penggunaan untuk 2 hingga 3 bulan. Harga pun murah dan jimat iaitu hanya RM37.50 sebotol sahaja!

Chewable Vita-C Plus ni jugak termasuk dalam TIGA produk untuk Set Anak Sihat Pintar (ASP) di samping Mealshake dan OmegaGuard.

Jom Ibu- Ibu, kita hadiahkan buat anak- anak kita. Sesungguhnya tiada yang lebih bermakna dari melihat anak- anak kita membesar dengan sihat, gembira dan bahagia..

Semoga bermanfaat!

Salam sayang,
Ibum2m 



Tiada ulasan:

Resepi Nuget Ayam Homemade

Assalamualaikum Hari ini mau kongsi Resepi Nuget Ayam Homemade Boleh lah bikin untuk minum petang atau makan malam Bahan A : 1/2 dada...