Ahad, 28 September 2014

Magik OmegaGuard Khusus Buat Si Kuat Makan

Apa Magiknya OmegaGuard buat Si Kuat Makan?

Umum mengetahui yang OmegaGuard amat baik untuk perkembangan otak bukan? Tapi tidak tahu yang OmegaGuard juga perlu buat sesiapa yang ingin menurunkan berat badan. Simplenya, buat sesiapa yang ingin kurus dan slim seperti kerengga..;-)


Tapi ramai juga yang belum tahu bahawa OmegaGuard juga mempunyai kuasa magik bagi orang- orang yang mau kurus! Magiknya ialah OmegaGuard BOLEH membantu mengurangkan selera dan nafsu anda kepada makanan.

Kadang- kadang, seberapa kerap kita  selalu memikirkan berat badan kita, lagi cenderung untuk kita makan banyak sebab stress asyik fikir pasal mau kurus saja. Nah, oleh itu, ibum2m amat sarankan OmegaGuard ni buat anda yang sukar untuk menolak nafsu makan yang tinggi.

OmegaGuard mampu memecahkan lemak dalam badan kita. Fungsinya sama seperti Lecithin Shaklee tapi OmegaGuard ada magik yang mampu mengurangkan selera makan anda! Jadi tepuk dada, tanya selera ya..

Memang harganya sedikit mahal iaitu RM136 jika dibanding dengan Lecithin yang cuma RM52.50, tapi seperti ibum2m war-war kan tadi, Lecithin tidak berupaya untuk membantutkan selera makan anda.


Buatlah keputusan yang bijak, ok! Boleh order sekarang, OmegaGuard cuma RM136 untuk 90 kapsul, penggunaan selama 1 bulan setengah jika pengambilan 2 biji sehari.

Jom order sekarang!

Untuk konsultasi PERCUMA, hubungi saja ibum2m di talian 013-6341955 ya..

Semoga bermanfaat!

Tiada ulasan:

Resepi Nuget Ayam Homemade

Assalamualaikum Hari ini mau kongsi Resepi Nuget Ayam Homemade Boleh lah bikin untuk minum petang atau makan malam Bahan A : 1/2 dada...