Ahad, 28 September 2014

Dishwash Concentrated Shaklee: Hebat Menanggalkan Minyak Dan Sesuai Untuk Basuh Kelengkapan Bayi

Dishwash Concentrated Shaklee memang hebat. Dishwash Concentrated ini merupakan pencuci pinggan mangkuk yang  mampu menghilangkan minyak dengan mudah dan cepat. Selain itu, ianya amat sesuai untuk mencuci segala kelengkapan bayi seperti botol susu, pam susu, pinggan mangkuk kanak- kanak dan sebagainya. 


Dishwash Concentrated Shaklee
Jom basuh pinggan bersama anak dengan menggunakan Dishwash Concentrated Shaklee


Paling best Dishwash Concentrated Shaklee ni sesuai untuk membasuh segala jenis kelengkapan. Jadi, tidak payah lagi kita mau asingkan ni pencuci pinggan mangkuk, ni pencuci kuali dan ini pencuci botol anak- anak kita. Semuanya ALL IN ONE!

Dishwash Concentrated Shaklee ni didatangkan dengan jenis yang concentrated, maksudnya memang pekat. Kita hanya guna setitik dua ja, larut dalam air, pastu guna untuk membasuh. Kebiasaannya, ibum2m akan sediakan baldi kecil, letak setitik dua Dishwash, pastu penuhkan baldi kecil tu dengan air. Rendam segala jenis kelengkapan pam susu, botol susu dan storage bottle untuk Mikail. Memang senang, tidak payah sental lama- lama..:-)


Menurut pengalaman kawan ibum2m, dia telah cuba basuh straw minuman anaknya yang ada lekuk- lekuk tu..Maisha dan Mikail pun ada jugak straw macam tu, payah sangat kita bersihkan bukan? Menurutnya, dia hanya rendam dan kocak- kocak straw tu dalam Dishwash, Alhamdulillah, tidak payah nak cungkil- cungkil lagi, trus hilang segala jenis kotoran dalam straw tadi.

Tahukah Kita?

Dishwash Concentrated Shaklee selamat untuk semua


Sebenarnya, sesetengah pencuci pinggan mangkuk ni mengandungi surfaktan yang berasaskan petroleum dan bahan pencuci seperti Diethanolamine dan sodium dedecylbenzenesulfonate. Kedua kandungan ni boleh menyebabkan rengsa pada kulit dan mata. Itulah sebabnya kenapa kadang- kadang, selepas basuh pinggan, kulit tangan akan rasa merah dan panas.

Dishwash Concentrated terbukti tidak mengandungi bahan- bahan tersebut mahupun bahan- bahan berbahaya yang lain. Lagipun kandungan Dishwash Concentrated ni cuma daripada kombinasi jagung dan kelapa, sangat semulajadi giteww!!

Uniknya Dishwash Concentrated Shaklee!!!

Dishwash Concentrated Shaklee


SELAMAT
Tidak bertoksik, hipoalergik, tanpa klorin, lembut pada tangan, pH seimbang dan tanpa bahan kimia yang berbahaya.

BERKESAN
Amat berkesan menanggalkan kesan minyak, formula kepekatan yang hanya sedikit diperlukan untuk mencuci pinggan mangkuk yang lebih banyak.
Buih sabun yang lebih tahan lama.

MESRA ALAM
Ramuan semulajadi yang diekstrak daripada jagung dan kelapa.
Biorosot
Tanpa fosfat, tanpa bahan pewarna
Botol boleh dikitar semula
Selamat untuk sistem septik dan pembentungan


Jom ORDER SEKARANG dengan harga RM28 sahaja!



Sebarang konsultasi, boleh hubungi ibum2m di talian 013-6341955.

Semoga bermanfaat!

Tiada ulasan:

Resepi Nuget Ayam Homemade

Assalamualaikum Hari ini mau kongsi Resepi Nuget Ayam Homemade Boleh lah bikin untuk minum petang atau makan malam Bahan A : 1/2 dada...