Jumaat, 12 Ogos 2016

Set Penjagaan Kulit NUTRIWHITE

Bismillahirrahmanirrahim ...

Wanita dan kecantikan, berpisah tiada. Tapi dalam memilih produk skincare yang sesuai, saya memang sangat memilih sebab punya kulit yang sensitif. Alhamdulillah Nutriwhite Shaklee adalah jawapannya!

Selamatkah? Memang nda risau sebab ini barang bagus punya! Pakar dari US dan Jepun yang hasilkan selepas 3 tahun dikaji secara klinikal. Saintis dorang keluarkan beratus- ratus jurnal lagi ya untuk setiap produk yang dihasilkan.

Semestinya, SEMULAJADI sebab dibuat dari 16 ekstrak tumbuh-tumbuhan semulajadi dari 16 negara yang berlainan tanpa bahan kimia yang bahaya. Lagi, Nutriwhite ni memang dicipta khusus untuk orang Asia.



Berkesankah? Lepas cuci muka dengan GENTLE DEEP FOAMING CLEANSER memang rasa segar dan halus ja, jerawat pasir pun hilang dan jeragat sudah mula pudar. Jerawat pun malu- malu mo tumbuh. Lagi berkesan, guna sekali dengan toner (SOOTHING RADIANCE WHITENING SOFTENER) dan moisturiser (ULTIMATE PROTECTION WHITENING LOTION SPF).


Kebiasaannya, satu tiub Gentle Deep Foaming Cleanser ni (seperti dalam gambar) saya kongsi guna dengan incik asben dan tahan sampai 1 tahun ya..Jimat kan?


Masih mencari produk skincare yang sesuai? Manalah tau JAWAPAN kita sama..

Pengguna tegar Shaklee dari 2012

MAS@ LYA 013-6341955

Pengedar Shaklee #shahalam dan pengeposan seluruh Malaysia

Tiada ulasan:

Resepi Nuget Ayam Homemade

Assalamualaikum Hari ini mau kongsi Resepi Nuget Ayam Homemade Boleh lah bikin untuk minum petang atau makan malam Bahan A : 1/2 dada...