Jumaat, 21 Oktober 2016

Set Menyusu Shaklee Diyakini Berkesan, Semulajadi dan Terbaik

Assalamualaikum

Ada tak ibu menyusu yang baca entri ni? Risau susu kurang, cair, anak asyik mengempeng saja?

In sha Allah Set Menyusu Shaklee khusus buat ibu- ibu menyusu di luar sana. Lengkap dengan nutrisi dan zat yang diperlukan oleh ibu dan bayi.

Setia mengamalkan Set Menyusu Shaklee sejak anak pertama tahun 2011 sehinggalah anak ketiga yang berusia 5 bulan. Alhamdulillah susu meriah, tidak cepat letih, sentiasa bertenaga dan happy saja di sepanjang perjuangan penyusuan.

.
Berbekal ilmu penyusuan, azam, niat dan usaha in shaa Allah semuanya membantu. Syukurlah anak pertama, Maisha dapat menyusu sepenuhnya selama 1 tahun 3 bulan. Diteruskan dengan anak kedua, Muhammad Nuh Mikail penuh 2 tahun dan in shaa Allah diteruskan dengan baby Muhammad. Sekarang masih fully breastfeeding suda menginjak 5 bulan.


Banyak yang dapat dipelajari di sepanjang perjuangan penyusuan mereka. Ada up and down jugak. Seiring dengan kehidupan 😍


Tapi pengalaman memang banyak mengajar untuk lebih kuat, lebih berilmu dan lebih arif la sedikit tentang ilmu penyusuan.


Lain anak, lain ragamnya. Jadi, Kak Mas nasihatkan kita just try and error ja dengan anak- anak ni. Di samping berekperimentasi, ibu mesti jugak gali lagi ilmu penyusuan supaya lebih efektif dan produktif.

Ibu menyusu di luar sana macam mana? Ayok share cerita perjuangan penyusuan kalian.😍


Konsultasi terbaik hanya untuk si ibu BF 😘

.
MAS 013.634.1955
Rakan Seperjuangan Penyusuan Kalian
#pengedarshakleeshahalam

Tiada ulasan:

Resepi Nuget Ayam Homemade

Assalamualaikum Hari ini mau kongsi Resepi Nuget Ayam Homemade Boleh lah bikin untuk minum petang atau makan malam Bahan A : 1/2 dada...