Rabu, 15 Ogos 2018

Cara Untuk Luka Sembuh Dengan Cepat Dan Berkesan Buat Pesakit Kencing Manis

Assalamualaikum

Perkongsian supplemen Vivix buat ayah mertuanya yang merupakan pesakit diabetes.

Mari baca.

BAPA MERTUA DAH TAK PERLU INSULIN 

===================

Kisahnya,bapa mertua ni ada penyakit kencing manis. Tahap gula yg tinggi. Tapi tak pernah nak berpantang makan dan sebagainya.

Nak dijadikan cerita,satu haritu dia buat kerja2 dekat luar rumah. Kaki terpijak paku berkarat. Kaki jadi luka dan tak baik- baik.

Bernanah dan berdarah berterusan keluar. Jadi nak solat pun susah. Kesian dgn.keadaan kaki dia yg tak baik2 tu...dan takut kena potong.

Akhirnya akak perkenalkan Vivix pada abah. Mula- mula memang susah nak ambik. Rasa macam tak percaya. Semasa ada promo Vivix, dia beli dan join member.

Bila 1-2 botol minum,dia rasa badan ada panas- panas dan gatal- gatal tapi tetap teruskan. Bila dah ambik sehingga 5 botol, doktor sahkan abah dah tak perlu insulin.

Kaki pun bertambah baik dan luka semakin kering dan tak bernanah lagi. Bila abah teruskan pengambilan Vivix yang ke 6 botol, keadaan dia semakin baik dan dah boleh solat dan berjalan seperti sediakala.

Dengan pengambilan 2 kali sehari, abah dah boleh berjalan dengan baik.


Alhamdulillah.

Kita berikhtiar, dengan izinNya jua.

Sekiranya kalian berminat ingin mencuba Vivix Shaklee, boleh lah menghubungi Mas di talian 013-6341955.

Mas akan berikan konsultasi terbaik buat kalian. In shaa Allah.

Salam ukhwah,
Mas ibu 4 anak




Tiada ulasan:

Resepi Nuget Ayam Homemade

Assalamualaikum Hari ini mau kongsi Resepi Nuget Ayam Homemade Boleh lah bikin untuk minum petang atau makan malam Bahan A : 1/2 dada...