Jumaat, 24 Oktober 2014

5 Sebab Kenapa Ibum2m Suka ESP?

Salam ceria dari ibum2m. Hari ni mo berkongsi mengenai Energizing Soy Protein (ESP) Shaklee yang meletop2 tu.


Di sini ibum2m senaraikan 5 sebab kenapa ibum2m sangat suka ESP ni. Rutin seharian memang tidak pernah lepas dari minum ESP sejak tahun 2011. Jom tengok, mana tau, para ibu yang lain pun turut menyukainya atas alasan yang sama..:-)

  
1. Susu Bertambah Meriah
Inilah sebab paling utama kenapa ibum2m tidak putus dan tidak culas untuk minum ESP setiap hari. Alhamdulillah, walaupun Mikail sudah berusia  1 tahun 2 bulan, tapi bekalan susu tetap mencukupi. Realitinya, sekarang, setiap hari memang akan bekalkan susu 'fresh' ibarat 'kais pagi makan pagi, kais petang makan petang' buat Mikail tapi tetap ianya CUKUP! Apa yang penting, minda kena POSITIF dan sentiasa GEMBIRA supaya hormon serotonin dibebaskan bagi meningkatkan penghasilan susu.

Info lanjut mengenai masalah susu badan kurang dan tips untuk menambahkan susu badan di sini. 
2. Mikail Cepat Kenyang
Susu yang terhasil pada awal waktu ialah foremilk dan yang di akhir penyusuan ialah hindmilk. Alhamdulillah, hindmilk ni sentiasa bertambah dan membuatkan keseluruhan susu bertambah pekat dan berlemak. Ni lah sebab kenapa Mikail cepat kenyang jika menyusu direct. 
3. Mikail Bertambah Bambam
Hindmilk bersamaan dengan lemak! Jadi, susu yang terhasil dengan bonus hindmilk yang banyak menyebabkan Mikail lagi bambam dan lagi gebuss! Ai loikeee...ibu sangat suka!
4. Parut Jerawat Pudar dan Hilang
Wah, parut jerawat semakin pudar dan nda payah pakai foundation or BB cream segala..huhu. Tepek bedak ja sudah cukup. Ada jugak segelintir para ibu yang mengesahkan parut 'stretchmark' mereka hilang selepas konsisten minum ESP untuk 3 bulan berturut- turut. Wah, ini memang TERBAIK!
5. Kulitku Bertambah Cerah
Bukan sahaja kulit ibum2m bertambah cerah, tapi kulit Mikail pun bertambah- tambah cerah macam anak Cina. Alhamdulillah, anak sihat ibu ceria sesangat!

Klik untuk info lanjut mengenai ESP yang sangat meletops ni..

Satu canister hanya RM150 sahaja, biasanya cukup untuk penggunaan 1 1/2 hingga 2 bulan.


https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=c911241d00294e8bb714eee2e83fa475

Jangan lepaskan peluang PROMOSI OKTOBER ESP, Beli 6 PERCUMA lagi 1 canister.. Mari pakat- pakat dengan member sekarang!!!

Hubungi ibum2m ya, 013-6341955 :-)

'BE POSITIVE, I LOVE BF'

Lot of Love,
ibum2m

Tiada ulasan:

Resepi Nuget Ayam Homemade

Assalamualaikum Hari ini mau kongsi Resepi Nuget Ayam Homemade Boleh lah bikin untuk minum petang atau makan malam Bahan A : 1/2 dada...