Sabtu, 21 Jun 2014

Energizing Soy Protein (ESP): Fenomena Kegilaan Awet Muda Bagi Wanita

Assalamualaikum

Hari ni mau berkongsi serba sedikit mengenai ESP iaitu Energizing Soy Protein yang memang menjadi kegilaan bukan sahaja di kalangan ibu- ibu malah dikalangan remaja masa kini jugak. Bukan cerita bohong tapi memang ternyata ESP ni sangat popular di kalangan budak- budak universiti.

Ibu m2m mempunyai 4 orang adik perempuan yang masih belajar dan kini melanjutkan pelajaran di IPTA. Rata- rata kebanyakan kawan- kawan dorang ni memang mengambil supplemen ESP ni untuk cantik dan diet katanya..termasuklah 4 gegurlss adik m2m yang sudah di'Shaklee'kan.

Tapi memang perubahan amat ketara sebelum dan selepas mengambil ESP ni. Alhamdulillah kulit menjadi lebih cerah, gebu dan segala parut- parut memang beransur hilang. Ni komen daripada adik sendiri la.

Jadi, sebelum teruja untuk mengetahui kesan- kesan dan bukti- bukti yang kukuh mengenai ESP ni, di sini ibum2m kongsikan apa yang anda perlu tau mengenai ESP ni.

Sesi Perkenalan dengan ESP

ESP singkatan bagi Energizing Soy Protein iaitu sejenis minuman soya Non GMO yang berprotein tinggi. Ia mengandungi 9 asid amino perlu yang sememangnya tidak boleh dihasilkan oleh tubuh melainkan hanya diperolehi oleh makanan seharian. Selain itu, ianya lengkap dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral. Oleh kerana itu, ia mampu memberikan tenaga segera dan berpanjangan.

Dua (2) Keunikan ESP Shaklee yang anda WAJIB tahu:
  • Non GMO : Non Genetically Modified Organism dimana kacang soya yang digunakan adalah bebas daripada pendedahan perubahan genetik, daripada benih sampailah kepada pengeluarannya. Proses ini ada pensijilan tersendiri iaitu Identity Preserved Program khas untuk Shaklee sahaja.
  • Klik di SINI kenapa anda perlu elakkan produk GMO?
  • Indeks Glisemik Rendah : GI 39. Memecahkan gula secara perlahan- lahan dan sekaligus mampu mengekalkan paras gula dalam darah yang rendah. Maka, ianya sesuai untuk penghidap kencing manis dan sesuai untuk golongan yang ingin mengurangkan berat badan.

ESP untuk siapa?

ESP sesuai untuk semua golongan tidak kira usia, dari orang veteran sehinggalah kanak- kanak yang berumur setahun ke atas.  Sangat sesuai untuk golongan remaja, ibu menyusu, orang tua  dan kanak- kanak yang sedang membesar.

Manfaat Utama?

Awet muda
Agen anti penuaan
Membaiki pigmentasi
Mengurangkan kedutan
Mengembalikan keanjalan kulit
Memperbaharui sel- sel dan tisu- tisu lama
Merangsang pembentukan semula kulit
Mengurangkan risiko kanser payudara
Mempercepatkan penyembuhan luka
Mengurangkan kesan parut dan luka
Mengurangkan masalah rambut gugur dan beruban
Mencegah migrain, insomnia dan tekanan
Membantu mengurangkan gastrik
Memperbaiki hormon wanita
Meningkatkan sistem imun
Meningkatkan kualiti memori
Pembekal tenaga segera

Tahukah Anda?

Satu hidangan ESP bersamaan dengan 2 kali ganda daging, 4 kali ganda telur, 12 kali ganda susu, rendah lemak, tiada kolesterol, tiada asid urik dan sangat mudah diserap oleh tubuh manusia.

Ok, sudah tahu segala informasi mengenai ESP, sekarang kita tengok pulak testimoni dari pengguna- pengguna ESP. 

Jom tengok apa kata mereka yang sudah mengamalkan ESP.



ESP untuk Kecantikan Kulit



ESP untuk Kecantikan Kulit


ESP untuk Ibu Menyusu

ESP untuk Kesuburan Wanita

 Harga ESP?

 Harga secanister hanya RM159 untuk penggunaan selama 2 bulan.

Sangat berbaloi bukan?

Jom cuba.

ESP


Mari order cepat dan rasai keberkesanannya sekarang! 

Hubungi ibum2m di talian 013-6341955 (sms/whatsapp/wechat) atau klik di bawah ni saja untuk sebarang pesanan.

COD : Area Putrajaya, Shah Alam
Salam Sayang,
ibum2m

Tiada ulasan:

Resepi Nuget Ayam Homemade

Assalamualaikum Hari ini mau kongsi Resepi Nuget Ayam Homemade Boleh lah bikin untuk minum petang atau makan malam Bahan A : 1/2 dada...