Jumaat, 24 Oktober 2014

ESP Bantu Atasi Masalah Susu Badan Kurang

Assalamualaikum..salam Jumaat yang barakah..

Khusus buat para ibu yang menyusu, sekiranya anda tercari- cari produk untuk menambahkan susu badan, ESP adalah jawapannya.



Ibum2m bercerita bukan kerana semata- mata sebagai seorang pengedar tapi disebabkan BERKESANnya ESP ini yang banyak membantu ibum2m menyelesaikan masalah susu badan kurang. 

Pengalaman hampir 2 tahun tidak pernah putus bekalan ESP, ianya sememangnya menjadi amalan ibum2m pada setiap pagi dan setiap malam. Sampai tika ini, Mikail sudah menginjak setahun 2 bulan, rasa bersyukur sangat sebab ESP banyak membantu dalam perjuangan penyusuan terdahulu, Maisha dan sekarang Mikail pula. Alhamdulillah Maisha dulu, ibum2m berjaya menyusukan sepenuhnya selama setahun 3 bulan dan diteruskan sehinggalah usia kandungan anak kedua, Mikail mencecah 38 minggu.

Di antara kesan yang paling ketara, sehingga di kala ini, setiap kali direct feeding Mikail, masa itu juga lah sebelah payudara akan terasa basah. Hanya ibu yang menyusu sahaja yang dapat merasai nikmat kegembiraan dan kepuasan ini walaupun anak sudah berusia SATU TAHUN! Syukur kepadaMu Ya Allah..

Selain itu, dengan mengamalkan ESP ni, perut tidaklah terasa lapar sangat di antara waktu penyusuan dan mengepam. Pengambilan makanan harian dapatlah dikawal walaupun diakui sememangnya mengalahkan nafsu makan "Dinosour", tapi Alhamdulillah ibum2m masih dapat kekalkan  berat badan sebelum kahwin iaitu 43kg. 

Perubahan yang ketara juga adalah dari segi kesihatan kulit. Kulit ibum2m sememangnya tergolong di antara kulit sensitif dan berminyak. Masalah wajah yang ditumbuhi oleh jerawat halus atau lebih dikenali sebagai jerawat pasir memang banyak di kawasan dahi. Jerawat ni memang tidak pernah lekang dari kawasan tersebut sehinggalah selepas melahirkan Mikail, Alhamdulillah jerawat pasir ni beransur hilang selepas mengamalkan ESP selama setahun. Bahkan, kulit tidak lagi terasa sensitif, kulit wajah dan badan lebih cerah dan parut jerawat semakin pudar. 

Bagi semua ibu menyusu di luar sana, ESP adalah di antara PILIHAN TERBAIK bagi memenuhi impian penyusuan selama DUA TAHUN buat si kecil anda. Walaupun polisi penyusuan EKSKLUSIF hanya disarankan selama 6 bulan pertama tapi ibum2m yakin yang setiap ibu MAMPU meneruskannya untuk tempoh DUA TAHUN sepenuhnya. 

Berkat usaha, doa dan dorongan dari semua, insya Allah segalanya PASTI BOLEH!
Jom rasai keberkesanan ESP sekarang! Hanya RM150 sahaja untuk penggunaan selama 2 bulan.

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=c911241d00294e8bb714eee2e83fa475

Sesungguhnya kita berikhtiar, dengan izinNya jua segalanya berhasil!

"BE POSITIVE, I LOVE BREASTFEEDING"

Semoga bermanfaat!




Tiada ulasan:

Resepi Nuget Ayam Homemade

Assalamualaikum Hari ini mau kongsi Resepi Nuget Ayam Homemade Boleh lah bikin untuk minum petang atau makan malam Bahan A : 1/2 dada...