Sabtu, 6 Mei 2017

Vivix Hadiah Buat Ibu Dan Ayah Tersayang Demi Kesihatan Yang Berpanjangan

Assalamualaikum wbt.

Tiada yang lebih indah daripada melihat mereka gembira.

Tiada yang lebih indah dari membuat mereka bahagia.

Tiada yang lebih indah dari melihat mereka terus sihat dan bertenaga.



Seiring dengan pertambahan usia, mereka, insan yang banyak berjasa kepada kita sering ditimpa masalah kesihatan.

Sesungguhnya tiada yang lebih bernilai dari erti sebuah kesihatan. Justeru, sekiranya kalian tercari- cari supplemen terbaik buat insan tersayang, Vivix Shaklee adalah jawapannya.

Rujuk gambar di bawah yang mengandungi informasi mengenai Vivix Shaklee.




Alhamdulillah, ramai telah memperolehi perubahan yang baik setelah berikhtiar dengan Vivix.






Vivix Shaklee ini merupakan minuman botanikal dalam bentuk yang mudah diamalkan oleh golongan veteran yang rata- rata sukar untuk menelan pil atau kapsul yang banyak. Ini lebih memudahkan kerana ianya berbentuk cecair.

Amalkan satu sudu makan setiap hari sebelum tidur atau seawal pagi. Satu botol mengandungi 150ml iaitu untuk penggunaan selama satu setengah sehingga 2 bulan. Cara penyimpanan ianya perlu disimpan di dalam peti sejuk atau di tempat yang dingin.

Satu botol Vivix Shaklee berharga RM475. Sekiranya kalian membeli Twinpack Vivix, kalian akan menikmati penjimatan berganda iaitu dengan mendapat keahlian percuma seumur hidup, pengeposan percuma dan pulangan BONUS berbentuk wang tunai sebanyak RM30++ pada bulan seterusnya.

Untuk pembelian seterusnya, kalian boleh membeli Vivix Shaklee dengan harga jimat iaitu pada harga ahli. Bukan sahaja Vivix, malah semua rangkaian produk Shaklee yang terdiri daripada penjagaan kesihatan, penjagaan rumah dan penjagaan wajah. Semuanya boleh kalian miliki dengan harga jimat sebagai ahli Shaklee.

Yakinilah produk Shaklee kerana ianya sudah lebih 100 tahun di pasaran antarabangsa, mendapat kelulusan KKM dan diuji secara klinikal melalui kajian terperinci dan terulung.

Terbaru, kajian Landmark Study yang membuktikan pengamal supplemen Shaklee selama 20 hingga 30 tahun mempunyai kesihatan yang LEBIH BAIK berbanding golongan yang tidak mengamalkan sebarang supplemen dan golongan pengamal supplemen selain produk Shaklee.

Produk Shaklee sememangnya terbukti selamat, semulajadi dan berkesan buat pengamalnya.

Berminat untuk mencuba? Hubungi saja Kak Mas di talian 013.634.1955. Inshaa Allah konsultasi terbaik hanya buat kalian.

Semoga bermanfaat.

Salam sayang,
ibu M3M
Pengedar Shaklee Shah Alam

Tiada ulasan:

Resepi Nuget Ayam Homemade

Assalamualaikum Hari ini mau kongsi Resepi Nuget Ayam Homemade Boleh lah bikin untuk minum petang atau makan malam Bahan A : 1/2 dada...