Ahad, 14 Mei 2017

Supplemen Semulajadi Yang Menyokong Kesihatan Sendi Dan Membantu Mengurangkan Sakit Lutut

Assalamualaikum.

Seringkali kita dengar, golongan yang berusia emas mengadu mereka sering mengalami sakit lutut dan sendi. Ini termasuklah mertua kak Mas sendiri dan mertua kakak ipar.
Kadangkala ini disebabkan oleh kehilangan pelincir iaitu yang dinamakan sebagai synovial fluid di sendi tersebut yang menyebabkan kedua- dua tulang ini bergesel di antara satu sama lain. Faktor lain ialah terhakisnya 'cushion' yang ber ada di atas tulang menyebabkan pergeseran di antara sendi tersebut seiring dengan pertambahan usia.

Oleh itu, di antara supplemen Shaklee yang Kak Mas sarankan ialah:

1. Vivix

Minuman botanikal yang berharga RM475 150ml mempunyai khasiat yang tinggi buat pengamalnya. Dengan mengamalkan satu sudu teh sehari, ianya memberikan kesihatan yang menyeluruh. Penggunaan 150 ml ini selama satu setengah hingga dua bulan.


2. Shaklee Collagen Powder

3. Omega Guard

4. Ostematriks


Jom lihat perubahan mereka yang sudah mengamalkan empat supplemen di atas untuk meredakan sakit lutut yang dialami.




Berminat untuk mendapatkan Set Lutut atau Set Sendi Premium, hubungi saja Kak Mas 013.634.1955 ya. Konsultasi terbaik buat kalian.



Salam sayang,
ibu M3M
Pengedar Shaklee Shah Alam

Tiada ulasan:

Resepi Nuget Ayam Homemade

Assalamualaikum Hari ini mau kongsi Resepi Nuget Ayam Homemade Boleh lah bikin untuk minum petang atau makan malam Bahan A : 1/2 dada...