Isnin, 29 Mei 2017

Misi Berbuka Puasa Di Surau Seksyen 7, Shah Alam

Salam ramadhan ke dua..

Wah hari ke dua da. Tidak sedar kan? Masih ok ibu ibu sekalian? Letih memasak ya?



Ramadhan kali ini ada misi tersendiri. Misi berbuka di masjid dekat rumah. Kemarin makan dalam talam. 4 orang satu talam. Menu best. Nasi briyani kambing. Ada lauk ayam masak merah juga.



Maisha pun berselera makan. Mokcik bagi kambing lebih untuk dia. Sayang betul dorang dengan Maisha. 'Takpa, takpa, biar dia makan' katanya.

Si ibu pula. Sambil habiskan nasi sendiri, sambil menyuap Muhammad. Jiran sebelah offer nasi tambah sebab tidak habis. Si ibu pun tersipu cakap, 'Ya, boleh.' Ibu menyusu mana yang tidak tinggi selera makannya bukan?


Oh bisa saja dihabiskan. Rezeki jangan ditolak,musuh jangan sekali kali di cari. Tidak ramai juga yang berbuka di masjid.


Sebab budak sekolah cuti, pelajar UiTM pun tiada.


Kurang persaingan dalam berbuka. Memang rezeki. Apapun, jika lebih ramai, lagi meriah bukan?

Buat ibu menyusu, ibu hamil dan ibu sahabatku sekalian, sekiranya tidak larat berpuasa. Jom lah cuba Set Mighty 3 Gems yang terdiri dari Performance Drink, ESP dan Mealshake.

Akan rasa lebih bertenaga, susu badan pun tidak merundum, tidak mudah lapar dan letih. Kalau kalian ada gastrik, inshaa Allah hilang gastrik tu sebab protein yang terkandung dalam ESP, minuman perisa vanila berunsurkan nonGMO soya. Laku keras. Serius. Bulan lalu, kurang dari 2 jam order online dibuka, terus stok habis satu Malaya. 

Tambahan lagi, ESP untuk kulit cantik, putih berseri di lebaran ini. Suka ibu menyusu dan hamil bisa jadi gojes, flawless dan berseri- seri gitew.

Performance Drink pula minuman elektrolit yang akan memastikan kalian kekal terhidrat. Tidaklah rasa cepat dahaga. Rasa lebih bertenaga tau.

Melashake pula lengkapkan kita dengan vitamin dan mineral yang diperlukan untuk badan kita kekal sihat. Tak mau lemau lemau dah.







Nak dapatkan Set Mighty 3 Gems, hubungi kak Mas ya, 013.634.1955.

Salam Sayang.
ibum3m



Tiada ulasan:

Resepi Nuget Ayam Homemade

Assalamualaikum Hari ini mau kongsi Resepi Nuget Ayam Homemade Boleh lah bikin untuk minum petang atau makan malam Bahan A : 1/2 dada...