Manfaat Kesihatan Dikongsi Bersama Yang Tersayang

Assalamualaikum wbt.

Sudah lebih 4 tahun memilih supplemen Shaklee sebagai langkah untuk meningkatkan kesihatan diri sendiri malah seluruh ahli keluarga.


Alhamdulillah sejak amalkan supplemen Shaklee, sungguh banyak perubahan yang di alami. Terasa lebih bersemangat, lebih bertenaga dan tidak cepat letih. Akan tetapi, manfaat tersebut akan lebih manis sekiranya dikongsi bukan?

Jadi bermula dengan di dalam rumah. Suami, anak- anak dan mertua. Anak- anak diberikan makan Vitamin C Chewable dan OmegaGuard. Pernah bagi mereka Vitalea for kids, tapi tidak pula dorang mahu. Last last ibu yang perabih.

Untuk suami, Kak Mas letakkan dalam pillboxnya vitamin asas iaitu Vitamin B, C dan Vitalea. Ostematriks 4 biji, bagi dengan dia sebelum tidur. Macam mak mak yang memaksa anak telan pil. 😂

Untuk mertua, ESP memang tidak boleh putus bekalan. Sebab dia rasa macam mau pitam kalau tidak minum ESP sebelum sarapan. Mertua ada diabetes, jadi ESP ni sangat bagus sebab indeks glisemiknya yang rendah. Perlahan- lahan glukos di lepaskan dalam darah supaya tidak terlalu craving sugar, tidak cepat lapar dan sentiasa bertenaga.

Untuk bapa yang jauh di Sabah, Kak Mas pastikan beliau tidak putus bekalan Ostematriks dan Alfalfa untuknya. Untuk masalah sakit belakang dan lawas kencing. Untuk ibu, pernah bekalkan dia OmegaGuard tapi dia jenis yang payah mahu makan supplemen. Kalau jamu, haa bagilah dia, terus disambar macam kilat. Inshaa Allah memang sentiasa pujuk dia untuk konsisten. Mudahan lah ya.

Alhamdulillah walaupun kesihatan kadang ok kadang tidak, tapi yang penting kita ada usaha untuk memperbaikinya. Tapi dari segi pemilihan produk, mestilah berhati- hati ya.

Syukurlah supplemen Shaklee adalah produk yang sudah bertahan lama iaitu lebih 100 tahun di pasaran antarabangsa. Tambahan lagi dengan adanya landmark study Shaklee, confirm KakMas tidak cari yang lain.

Sekiranya kalian berminat untuk dapatkan supplemen Shaklee, hubungi Kak Mas 013.634.1955 ya. Konsultasi terbaik buat kalian.

Sharing is loving.

Ulasan

Catatan Popular