Ahad, 7 Mei 2017

Pemeriksaan Kesihatan Percuma Di Shaklee Sunway Geo Tower

Assalamualaikum wbt.

Berakhir sudah event yang di anjurkan oleh Shaklee sempena pembukaan Home Office baru yang terletak di Sunway Geo Tower. Kalian boleh waze saja tempatnya.




Hati membuak- buak mau pegi tapi apakan daya. Masih di sini menemani si kecil.

Untuk dua hari ini, berlangsungnya pemeriksaan kesihatan percuma buat semua yang hadir. Sesiapa saja boleh datang, tidak kira lah mereka itu pengedar Shaklee atau bukan ahli Shaklee. Semuanya dijemput hadir.


Kalian bukan sahaja boleh membuat pemeriksaan kesihatan percuma, malah boleh mendapat hadiah misteri dengan syarat wajib membeli produk Shaklee sebanyak 100 UV. Eh peraduan selfie pun ada dapat hadiah jugak. Best betul kan?





Teruja tengok rakan- rakan Shaklee yang pulang dengan pelbagai jenis hadiah. Ada yang bawa pulang Vivix, blender terbaru dan banyak lagi. Jeles tau. Huhu.




Rugi bukan? Tapi jangan risau, sekiranya kalian tidak berpeluang untuk datang pada hari semalam dan tadi, ada lagi event sebegini ya.

In shaa Allah 20 dan 21 Mei nanti. Jangan lepaskan peluang ya. Percuma sahaja tau.




Semoga bermanfaat. Book the date ya!


Salam sayang,
ibum3m
013.634.1955
Pengedar Shaklee Shah Alam

Tiada ulasan:

Resepi Nuget Ayam Homemade

Assalamualaikum Hari ini mau kongsi Resepi Nuget Ayam Homemade Boleh lah bikin untuk minum petang atau makan malam Bahan A : 1/2 dada...