Sabtu, 13 Januari 2018

Pengedar Shaklee Area Shah Alam Sedia Membantu

Saya, Puan Masliani Hj Abdul, berumur 35 tahun, kini menetap di Shah Alam Selangor.


Telah berhijrah ke bumi Semenanjung sejak tahun 2012. Asalnya orang Tawau, Sabah. Alhamdulillah usai 8 tahun perkahwinan, memiliki seorang puteri berusia 7tahun dan dua putera berusia 5 tahun dan 1 tahun 7 bulan. Inshaa Allah bakal menimang cahayamata ke- empat pada penghujung Mei 2018.

Bekerja sebagai seorang pensyarah Biologi di salah sebuah IPTS di Selangor. Menceburi bidang bisnes secara part time dalam bidang supplemen antarabangsa, Shaklee.

Orang cakap kalau kita mahu memulakan sesuatu yang baik, memang teramat payah. Begitu juga masa diri ini ingin memulakan bisnes Shaklee.

Banyak perkara yang berlegar terutamanya untuk memberikan konsultasi yang terbaik buat setiap pelanggan. Takut tersalah info dan tersilap nasihat.

Alhamdulillah segalanya itu berjalan lancar dengan memberi peluang untuk diri sendiri belajar ilmu mengenai nutrisi dan kepentingan produk itu sendiri. Pengalaman menggunakan produk itu sendiri juga banyak membantu.

Ilmu ini begitu berharga. Datangnya dari group bisnes, side line dan juga dari pihak Shaklee sendiri. Dari diri kita saja mahu hadirkan diri atau tidak.

Dan Alhamdulillah dengan adanya ilmu tersebut, barulah timbul keyakinan untuk memberikan konsultasi buat setiap pelanggan.

Ucapan terima kasih di atas ilmu yang sungguh bernilai kepada setiap 'cikgu'. U know who u are.


Inshaa Allah akan terus melangkah walaupun terkadang tersungkur. Namun, akan terus bangkit untuk tahun ini.

Sekiranya kalian sedang mencari supplemen untuk membantu dalam perjuangan penyusuan, masalah kesuburan, kewanitaan dan sebagainya, saya sedia memberikan konsultasi terbaik buat kalian.

Jangan segan untuk hubungi saya ya,

MAS
013-6341955
Pengedar Shaklee Shah Alam

Tiada ulasan:

Cara Untuk Kurangkan Masalah Bengkak Susu Semasa Berpantang

Bismillahirrahmanirrahim Teringat masa melahirkan anak keempat, Musa, aku alami bengkak susu pada hati ketiga. Kebiasaannya, mak bidan akan ...