Ahad, 14 Januari 2018

Resveratrol Dalam Vivix : Sinar Baru Buat Pesakit Kanser

Diceritakan pengalaman salah seorang pengguna Shaklee..


Oktober 2006, saya disahkan menghidap kanser payudara. Saya menjalani rawatan lumpectomy, kemoterapi, herpectin, radiasi dan hysterectomy.

Selepas kemoterapi, saya mula mengambil Nutriferon, Vitalea, Ostematriks dan Vita-C Plus.

Usai 6 bulan rawatan, saya mula mengamalkan Vivix.

Doktor saya yang merupakan Ketua Surgikal Onkologi di Pusat Kanser Motfit di Florida, mendapati hasil ujian dan darah saya memberangsangkan.

Saya bertanya, " Dr, ada tidak sebarang rawatan atau ubat yang efektif yang boleh membantu merawat kanser payudara saya ini?"

Dia menjawab, " Tidak ada, tetapi ada satu BAHAN yang telah kami jumpai yang boleh membantu dalam merawat kanser payudara. Bahan itu sekaligus boleh mencegah dari pertumbuhan semula sel- sel kanser payudara dan prostat."

Tambahnya lagi, "Saya telah melabur sebanyak 1 juta geran bagi menjalani penyelidikan dan ujian klinikal terhadap bahan tersebut".

Dengan penuh pengharapan saya bertanya, "Apakah bahan itu?".

Dia menjawab, "RESVERATROL".

"Sejujurnya Dr, saya telah mengambil Vivix (RESVERATROL) selama 6 bulan sehingga sekarang".

Doktor saya terkejut lalu berkata, "Awak adalah orang pertama yang saya lihat memiliki keputusan ujian yang baik terhadap RESVERATROL. Saya cadangkan awak terlibat dalam penyelidikan dan ujian klinikal yang saya sarankan tadi."

Sekiranya geran tersebut diluluskan, saya bakal membantu Yayasan Susan B. Kemen melalui penyelidikan ini.

Sesungguhnya, pengambilan Vivix, Nutriferon dan supplemen lain dapat membantu mengatasi ketakutan saya terhadap penyakit kanser yang saya alami. Lebih- lebih lagi, dalam mencegah pertumbuhan semula sel- sel kanser tersebut.

Barbara W. Seminole
Florida
17 September 2009


Berminat untuk mendapatkan keterangan lanjut mengenai Vivix Shaklee? Hubungi saja Mas, 013-6341955. Sedia memberikan konsultasi percuma buat kalian.

Tiada ulasan:

Resepi Nuget Ayam Homemade

Assalamualaikum Hari ini mau kongsi Resepi Nuget Ayam Homemade Boleh lah bikin untuk minum petang atau makan malam Bahan A : 1/2 dada...