Sabtu, 20 Januari 2018

Ruang Bisnes Shaklee Yang Memudahkan Wanita Bekerjaya Untuk Menjana Pendapatan Sampingan

Bismillahirrahmanirrahim

Oleh kerana bisnes yang dijalankan ini secara online, jadi semuanya hanya melibatkan telefon pintar dan talian internet. Terkadang menggunakan komputer peribadi sendiri. Lebih kepada keperluan gajet yang sedia ada.

Kedua, produk antarabangsa yang ulung. Sejujurnya, syukur ku rasa sebab produk yang diamalkan dan dibisneskan adalah produk antarabangsa dan merupakan supplemen terulung yang berusia lebih 100 tahun di pasaran. Malahan, produk Shaklee disokong oleh kajian klinikal yang memang tip top dijalankan oleh barisan saintis terkemuka.

Sesuai dengan tagline ' SEMULAJADI. SELAMAT.BERKESAN'. Alhamdulillah, rata- rata hampir 70% produk sudah aku amalkan sendiri dan sudah rasa perubahan yang lebih baik buat diri sendiri dan famili.

Untuk aspek pemasaran, sememangnya menggunakan media sosial sepenuhnya, contohnya fesbuk, insta, blog dan juga ada secara offline melalui kawan- kawan ofis dan famili. Konsultasi mestilah terbaik.

Untuk konsultasi, perlu ilmu mengenai supplemen dan juga fisiologi badan manusia. Ilmu boleh diperolehi melalui kelas nutrisi atau yang Shaklee anjurkan, berbincang dengan pakar Nutrisi Shaklee, melalui pembacaan buku ilmiah dan jurnal oleh Saintis Shaklee dan perkongsian dari rakan bisnes sendiri yang banyak terdiri dari golongan professional termasuklah doktor, bekas jururawat, pegawai farmasi, educator dan sebagainya.

Tapi untuk penyakit, kebiasaannya daku akan suruh pelanggan rujuk dengan pihak hospital dan dapatkan nasihat yang sewajarnya dulu. Sebab Shaklee bukan ubat, hanya supplemen aka makanan tambahan.

Apabila sudah berbincang dengan rakan dan pelanggan itu sendiri, segalanya diserahkan kepadaNya. Berbalik kepada amalan rohani yang menjadi MASTER CHECKLIST yang diajar oleh otai- otai Shaklee yang berjaya.

Klu closed deal, terus klik klik ja di website shaklee untuk order dan pihak Shaklee akan hantar order melalui Gdex atau Citylink dalam 2- 3 hari waktu bekerja.

Klu tiada closed deal, tidak mengapa. In shaa Allah ada rezeki di lain hari. Sepertimana ikan di lautan, semua kita makan ikan. Tapi ikan tidak akan pernah habis.

Begitu jugaklah rezeki kita. In shaa Allah semuanya suda Dia aturkan. Tinggal kita sahaja yang mahu menggerakkannya atau tidak.

KakaMas doakan semua kita dimurahkan rezeki pada hari yang berkah ini. Doakan iols jugak ya 😍

Tiada ulasan:

Cara Elak Lapar Dan Dahaga Ketika Berpuasa Buat Ibu Hamil 38 Minggu

Assalamualaikum.. Salam Ramadhan yang ketiga. Alhamdulillah Dia beri lagi kesempatan untuk bertemu Ramadhan pada tahun ini. Sebenarnya, tera...