Isnin, 4 Ogos 2014

Lecithin Membantu Atasi Masalah Bengkak Susu

Sering mengalami masalah bengkak susu atau mastitis? Lecithin Shaklee boleh membantu untuk mengatasi masalah bengkak susu. Kebiasaannya bengkak susu ni memang akan diselangi dengan demam dan rasa sakit, merah, bengkak dan keras di sekitar kawasan payudara.
 
Pengambilan 2 biji Lecithin setiap hari boleh membantu untuk melancarkan pengeluaran susu dan berupaya untuk memecahkan saluran- saluran susu yang tersumbat.
 
Disini, ibum2m berkongsi beberapa langkah yang patut diambil sekiranya mengalami bengkak susu..
 
#Langkah 1 :
Tuam kawasan payudara yang bermasalah dengan menggunakan tuala yang direndam dengan air suam. Sekiranya mo cepat, boleh sahaja isikan air suam dalam botol storage dan lalukan saja disekitar payudara dengan gerakan dari atas ke bawah menghala ke arah puting susu. 
 
#Langkah 2 :
Sekiranya langkah di atas tidak berjaya, para ibu boleh juga menggunakan sayur kobis dengan cara menekapkannya ke atas payudara selama 1 hingga 3 minit sahaja. Selain itu, para ibu juga boleh mengurut dengan menggunakan sikat rambut ke arah areola/ puting susu.
 
#Langkah 3 :
Minum air suam beserta 2 biji Lecithin dan 2 biji Vitamin C untuk mengatasi masalah saluran susu yang tersumbat.
 
#Langkah 4 :
Boleh terus direct feed payudara yang telah dituam tadi kepada bayi anda. Ataupun, para ibu boleh terus mengepam payudara tersebut.
 
 
Jom order Lecithin dan Vitamin C untuk atasi masalah bengkak susu sekarang!
 
Harga Lecithin cuma RM 52.50 untuk 180 biji dan Vitamin C Plus hanya RM92.50 untuk 180 biji. Penggunaan sehingga 2 bulan dan lebih.
 


https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=2afdb805c17991d2cdeb3b51b1d77857
 
Semoga bermanfaat!
 
 
Dari ibum2m 013-6341955...

Tiada ulasan:

Resepi Nuget Ayam Homemade

Assalamualaikum Hari ini mau kongsi Resepi Nuget Ayam Homemade Boleh lah bikin untuk minum petang atau makan malam Bahan A : 1/2 dada...