Jumaat, 15 Ogos 2014

Set Kombo Terhebat Alfalfa Dan Lecithin : Hilang 4kg Dalam Masa 30 Hari

Kombo adik beradik alfalfa dan lecithin sememangnya menghasilkan penangan terbaik untuk ibum2m pada bulan Ramadhan baru- baru ni. Terbukti ibum2m hilang 4kg dalam masa 30 hari berpuasa.

hilang 4kg
 
Sebenarnya, ibum2m bukannya nak kurus pun, misi ibum2m sebaliknya sebab memang badan sudah cikeding macam cicak kubing dah..huhu tapi disebabkan beberapa masalah penyusuan, tu lah kenapa ibum2m mengambil alfalfa dan lecithin secara konsisten.
 
Masalah 1 : Saluran Susu Tersumbat
 
Masalah saluran susu tersumbat boleh diselesaikan dengan mengambil lecithin. Lecithin berupaya untuk memecahkan lemak dan melancarkan saluran susu yang tersumbat.
 
Pengambilan : 4 biji sehari, 2 biji selepas sahur dan 2 biji selepas berbuka
Untuk pengetahuan, lecithin boleh diambil sehingga maksimum 6 biji sehari.
 
Masalah 2 : Penghasilan Susu Yang Lambat Dan Kurang
 
Masalah ini boleh diatasi dengan pengambilan alfalfa yang terkenal sebagai 'penggalak susu' bagi setiap ibu menyusu. Alfalfa yang mengandungi herba boleh mempercepatkan penghasilan susu dan sekaligus meningkatkan pengeluaran susu.
 
Pengambilan : 6 biji sehari, 3 biji selepas sahur dan 3 biji selepas berbuka.
Untuk pengetahuan, alfalfa boleh dimakan sehingga maksimum 10 biji sehari.
 

Set Kombo Lecithin dan Alfalfa ini sememangnya teramat popular di kalangan yang ingin menurunkan berat badan mahupun ibu- ibu yang menyusu.

Set Kombo Lecithin dan Alfalfa ni tersangatlah berbaloi harganya RM 106.25 sahaja. Penggunaan sehingga 3 bulan ya..sangat jimat bukan?

Jom order sekarang!



 

Pm saja ibum2m di talian 013-6341955 untuk mendapatkan konsultasi PERCUMA..:-)

Salam Sayang,
ibum2m

Tiada ulasan:

Resepi Nuget Ayam Homemade

Assalamualaikum Hari ini mau kongsi Resepi Nuget Ayam Homemade Boleh lah bikin untuk minum petang atau makan malam Bahan A : 1/2 dada...