Isnin, 11 Ogos 2014

Basic H : Pencuci Tingkap Paling Berkesan, Jimat Dan Cepat Hilangkan Kesan Degil

Basic H Shaklee sememangnya pencuci tingkap paling berkesan, jimat dan cepat hilangkan kesan- kesan degil.

Alkisah ceritanya, semalam Ahad, ibum2m termakan pil "RAJIN" dan hampir seluruh tingkap mo dibersihkan..haha.. tapi tidak kesampaian,  cuma 2 tingkap dan 2 sliding door ja yang termampu dibersihkan ;-p

Caranya, penuhkan air paip di dalam bekas penyembur dan tambahkan saja 2-3 titik Basic H. Sembur- sembur ja ke tingkap dan terus lap guna kain basah. Tapi disebabkan ibum2m terlalu 'tinggi' orangnya, makan gunalah alat pencuci kipas yang dibeli di Cosway.

Hakikatnya, memang kerja membersih sangat senang, cepat dan kesan- kesan degil termasuklah segala harta karun Sang Cicak hilang dengan sekali harung ja..Huh senang kerja daku!

Jimat pun jimat sebab guna beberapa titik ja. Untuk pengetahuan, Basic H ni memang didatangkan secara pekat ya, guna beberapa titik, 1-3 titik dalam 16 oz air. Ada kawan cakap, boleh tahan sampai setahun untuk satu botol !

Kelebihan lain Basic H Organic Super Cleaning Concentrate ni ialah:

1. Selamat  : digunakan sebab ianya tidak bertoksik, tanpa gas beracun, tanpa pewangi, tanpa bahan kimia berbahaya, lembut pada tangan, pH yang seimbang dan bebas klorin.

2. Berkesan : Untuk menanggalkan kotoran berminyak dan mempunyai kepekatan berganda- 16 auns dicairkan dengan 48 gelen air.

3. Mesra Alam : Ramuan semulajadinya diekstrak daripada jagung dan kelapa, tanpa fosfat, tanpa bahan pewarna, botolnya boleh dikitar semula dan amat selamat untuk penggunaan system septik dan pembentungan.

Tidak payah risau mo pakai sarung tangan ka, sebab memang Basic H ni lembut pada tangan dan tidak mengandungi sebarang toksik yang boleh meresap ke dalam badan iaitu melalui kulit atau sistem pernafasan.
 
Jangan tidak percaya, Basic H ni pun boleh digunakan untuk penghalau semut juga.

Jom beli Basic H Shaklee dengan hanya RM46 sebotol sahaja.
 
Mari mencuci dengan jayanya!!! hehe ..:-)

Tiada ulasan:

Resepi Nuget Ayam Homemade

Assalamualaikum Hari ini mau kongsi Resepi Nuget Ayam Homemade Boleh lah bikin untuk minum petang atau makan malam Bahan A : 1/2 dada...