Rabu, 23 Julai 2014

Basic H: Penghalau Semut Paling Berkesan Dan Tahan Lama

Basic H Shaklee sememangnya penghalau semut yang paling mujarab dan berkesan. Umum mengetahui yang Basic H adalah pencuci serbaguna yang sangat memudahkan tugas membersih bagi ibu-ibu di rumah.

Pengalaman sendiri menggunakan Basic H, ibum2m kongsikan di sini ya..

Jatuh Cinta pandang pertama dengan Basic H, kenapa?

1. Jimat kerana kita hanya menggunakan beberapa titik sahaja untuk membersihkan tempat yg ingin dibersihkan. Ada kawan cakap, 6 bulan penggunaan pun belum jugak habis..

2. Serbaguna! Tugas membersih dan mencuci semua boleh guna Basic H sahaja. Cakaplah mo cuci tandas, mop lantai, lap tingkap, bersihkan dapur..semua BOLEH!

3. Cepat! Kenapa cepat? Tugas membersih dengan cepat sebab kita tidak perlu menyental lama- lama untuk hilangkan kotoran degil. Contohnya macam ibum2m, mop lantai kena lagi tekan kuat- kuat kepala mop tu dan tenyeh- tenyeh lg guna kaki tapi sekarang, tidak lagi! Mop sekali harung ja terus berkilat..;-))

4. Penghalau semut paling berkesan. Walaupun ada juga serpihan- serpihan makanan di lantai, maklumlah ada anak kecil, memang semut langsung tiada untuk tempoh 5 hari selepas mop..;-)

5. Bau satu rumah selepas menggunakan Basic H memang wangi dan sangat menyegarkan!

6. Selamat kerana kandungannya yang semulajadi dan sangat membantu dalam menyelamatkan bumi kita. Yeah! Cintailah Bumi Kita!;-)

Bah, Jom ramai- ramai order Basic H yang cuma berharga RM46 sebotol, memang super cleaning yang multipurpose dan tahan lama!

Untuk pesanan, pm segera ibum2m di 013-6341955 ya..

Salam Ramadhan Ke 27!



Tiada ulasan:

Resepi Nuget Ayam Homemade

Assalamualaikum Hari ini mau kongsi Resepi Nuget Ayam Homemade Boleh lah bikin untuk minum petang atau makan malam Bahan A : 1/2 dada...