Ahad, 13 Julai 2014

Inovasi Terbaru Set Penjagaan Kulit Nutriwhite Untuk Kulit Lebih Cerah, Berseri Dan Sempurna

Hari ni ibum2m memperkenalkan kepada anda, tidak kira kaum Hawa mahupun Adam, rahsia kecantikan wajah yang terbukti berkesan untuk menjadikan kulit anda lebih cerah dan berseri secara semulajadi.
 
Set Penjagaan Kulit Nutriwhite  yang terhasil daripada 16 nutrien hebat yang terbukti berkesan berfungsi untuk mencerahkan kulit dan menghilangkan kesan- kesan gelap pada wajah. Hasilnya, kulit anda akan tampak lebih cerah, warna kulit yang rata dan seimbang serta cantik berseri.
 



Kombinasi 16 nutrien herba botani yang tulen yang dikenali sebagai WhiteN-16 ini terdiri daripada bearberry, kacang soya, scullap, pokok bic, mulberi, strawberi begonia, peony, rosemary, aloe vera, mountain arnica, cat's claw, kudzu, linden, marshmallow, rumpai laut dan alga hijau. WhiteN-16 yang kini menanti paten bertindak dengan LIMA Cara iaitu Mencegah, Mengurangkan, Menyekat, Mencerahkan dan Memperbaharui sel- sel kulit wajah anda!



 
Dengan hanya beberapa langkah, anda akan memiliki kulit wajah yang lebih cerah dan berseri dengan Nutriwhite.

# Membersihkan :
 Gentle Action Makeup Remover, Gentle Deep Foaming Cleanser
 
# Memperbaharui :
Soothing Radiance Whitening Softener
 
# Mencerahkan :
Daily Defense Whitening Essence
 
# Merawat :
Spot Whitening Treatment
 
# Mencegah :
Ultimate Protection Whitening Lotion SPF 15
 
# Memulihkan :
Overnight Renewal Whitening Cream

Hasilnya, kulit anda akan lebih cerah dan berseri, mengurangkan warna kulit yang tidak sekata, dan dijamin dengan penggunaan yang berterusan, kulit wajah anda akan kelihatan lebih sempurna.

Jom mulakannya dengan 3 Langkah Asas iaitu:


Langkah seterusnya, anda boleh menambah mana- mana produk di bawah yang memberikan perlindungan selama 24 jam mengikut fokus penggunaan anda!


1. Gentle Action Makeup Remover
 
Fungsi : Menghilangkan sel- sel kulit mati dengan lembut tanpa meninggalkan kesan. Menegangkan, menyegarkan dan melembutkan kulit wajah. Lembut, tidak berminyak dan kulit anda akan kelihatan lebih berseri.
 
2. Daily Defense Whitening Essence
 
Fungsi : Mencerahkan dan menegangkan kulit. Mengimbangkan pigmen, mengurangkan tompok- tompok hitam dan Vitamin C yang terdapat di dalamnya mampu memperbaiki tekstur kulit dan mengembalikan seri wajah. Sangat lembut dan mudah diserap oleh kulit.
 
3. Spot Whitening Treatment
 
Fungsi : Memperbaiki kesan- kesan matahari serta jeragat kulit dengan cepat. Membantu mencerahkan, melindungi serta menghilangkan radang kulit di samping membantu menegangkan kulit wajah. Sangat berkesan.
 
4. Overnight Renewal Whitening Cream
 
Fungsi : Memperbaharui dan mengembalikan keremajaan kulit sewaktu tidur. membantu melembapkan, mencerahkan dan menghilangkan radang kulit. Mengurangkan tompok- tompok hitam dan mengembalikan seri wajah. Pada waktu pagi, anda akan bangun dengan kulit yang cantik dengan kelembutan, kehalusan dan kecerahan yang baru.
 
 
Mudah bukan?

 
Mari kita lihat keberkesanan Nutriwhite ..











JOM MILIKI DAN RASAI PERUBAHAN POSITIF KULIT WAJAH ANDA SEKARANG!

Perlu diingat!!!Produk- produk penjagaan kulit yang lain lazimnya tidak merawat kulit daripada pelbagai dimensi. Hanya Nutriwhite yang boleh mencerahkan, menyihatkan serta memanjakan kulit anda dengan kombinasi eksklusif nutrien WhiteN-16.

Klik di bawah ini untuk pesanan segera..


https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=82a008560ab8fa4bd01994e2ff52bb6a
 
 
Untuk sebarang konsultasi, boleh menghubungi ibum2m di talian 013-6341955 (sms/whatsapp/wechat). Sedia membantu anda!
 
 
Kerana Dirimu Begitu Berharga!!!
 
 
Salam sayang,
ibum2m
 

 

Tiada ulasan:

Resepi Nuget Ayam Homemade

Assalamualaikum Hari ini mau kongsi Resepi Nuget Ayam Homemade Boleh lah bikin untuk minum petang atau makan malam Bahan A : 1/2 dada...