Khamis, 17 Julai 2014

Tips Sayangilah Jantung Anda Dengan CoQHealth Plus Shaklee

Assalamualaikum.

Saiznya sebesar ibarat 'penumbuk lelaki', mempunyai berat anggaran 250gram bagi wanita dan 300 gram bagi lelaki. Akan tetapi kemampuannya bekerja sebanyak 100,000 kali setiap hari, yang membawa kepada 35 juta degupan selama setahun. Bahkan ketika tidur pun, ianya bekerja 30 kali daripada beratnya dalam setiap MINIT!



Itulah JANTUNG kita. Jadi, perkongsian ibum2m hari ni adalah mengenai produk Shaklee yang satu ni, memang TERBAIK buat jantung yang sihat iaitu CoQHealth Plus Shaklee..

Sebelum mengetahui apa itu CoQ10 dan selanjutnya, mari kita tengok
ciri- ciri penyakit jantung yang perlu kita ketahui..




Nah, sudah tahu mengenai penyakit jantung..mari tengok pula apa yang terkandung dalam CoQHealth Plus Shaklee..

Apa itu CoQ10?

CoQ10 adalah zat makanan larut lemak yang ada secara semulajadi dan ditemui di dalam setiap sel tubuh kita terutamanya organ- organ yang bekerja keras iaitu jantung, hati, buah pinggang dan pankreas.

Fungsi CoQ10?

# Pencetus tenaga
Tubuh membakar gula dan lemak daripada makanan yang kita makan untuk memberikan tenaga kepada setiap sel dalam tubuh kita. Proses penukaran nutrien kepada tenaga memerlukan kehadiran CoQ10 sebagai pencetus tenaga. Tanpa CoQ10, sel-sel lain tidak dapat menghasilkan tenaga sekaligus organ- organ lain tidak dapat berfungsi dengan baik.

# Dapat membantu mengukuhkan otot- otot jantung, menyokong keupayaan mengepam darah dan memperbaiki peredaran darah Ke seluruh tubuh.

# Menolong menurunkan paras tekanan darah yang sihat/normal. Amat sesuai untuk golongan pesakit darah tinggi/ hypertensi.

# Merupakan anti-oksidan yang kuat

# Membantu melindungi arteri dari masalah  kolesterol 'jahat' LDL dan sekaligus memudahkan pengaliran darah. Amat sesuai untuk golongan yang mengalami masalah tinggi kolesterol.
Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai CoQ, boleh rujuk link di SINI.

Tahukah kita?

Berdasarkan satu kajian penyelidikan, tubuh berupaya menghasilkan CoQ10 pada tahap tertinggi di usia 20 tahun tetapi menurun pada 20 tahun berikutnya. Pada usia 40 tahun, jantung hanya berjaya menghasilkan sebanyak 68.2% daripada penghasilan CoQ10 di dalam tubuh pada usia 20.

Faktor lain yang menjadi penyebab kemerosotan CoQ10 dalam tubuh adalah diet yang tidak seimbang, pendedahan harian kepada radikal- radikal bebas dan penggunaan sesetengah ubat- ubatan yang tertentu.

Jadi, langkah penyelesaian untuk anda adalah dengan mengambil CoQHealth Plus Shaklee sebiji sehari selepas makan untuk meningkatkan kesihatan anda.
Kandungan CoQHealth Plus?




Jom tengok testimoni pengguna CoQHealth Plus..








Mari miliki CoQHealth Plus sekarang dengan harga RM124 sahaja untuk 30 biji yang tahan penggunaan selama 1 bulan. Boleh juga hadiahkan kepada orang- orang tersayang.

Untuk pesanan, sila klik di bawah ini sahaja.


https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=575770113bb5f93b2906ef8917facca4


Untuk mendapatkan konsultasi PERCUMA, boleh saja menghubungi ibum2m di talian 013-6341955. Hanya yang terbaik untuk anda!

Semoga bermanfaat!

Salam Sayang,
ibum2m







Tiada ulasan:

Resepi Nuget Ayam Homemade

Assalamualaikum Hari ini mau kongsi Resepi Nuget Ayam Homemade Boleh lah bikin untuk minum petang atau makan malam Bahan A : 1/2 dada...